czwartek, 22 czerwca 2017

22 komentarze:

  1. Bardzo ładna panienka.I śliczne ma ubranko i buty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarują mnie jej oczy.
    Ma świetną sukienkę sweterkowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Momoczki są takie śliczne. Nie mogę się napatrzeć na Twoją pięknotkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, Momosie mają coś takiego w sobie, czego nie widziałam u żadnych innych lalek <3

      Usuń
  4. piękna! bardzoi się cieszę, że ją masz!

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy komplet - ciuszki + modelka :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna dziewczyna! Nie mogę się napatrzeć, jak wspaniale pozuje! I to jej ubranko i buty - boskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jakie kocham najbardziej. No i plener;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ale przyznaję się, że najbardziej zauroczyły mnie buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby chociaż pod spodem były jakieś skarpety... a tu nic, goła stopa :U

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja bym się nie odważyła wyjść w czymś takim do ludzi, no chyba, żebym była tak śliczna jak Momoko :D

      Usuń
    2. Oj tam ,oj tam...nie doceniasz swojej urody :D

      Usuń
  10. Urocza panienka. Ba bardzo śliczną buzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słowo Momoko działa na mnie jak lep na muchę. Mam ogromną słabość do ich delikatnych twarzyczek. Nie ważne w co są ubrane, mogą w ogóle nie być. Przeraża mnie tylko ich delikatność i ...cena. Śni mi się po nocach, że znalazłam w SH, ale wiem, że to nie możliwe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że znam przypadki ludzi, którzy znaleźli te lalki w SH? Oczywiście nie w Polsce, tylko w Stanach :/

      Usuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu