poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Lunarh's Fashion - marine


Today’s Momoko 1701 2016

Praktyka czyni mistrza - cytat ten przyświeca moim nieporadnym próbom szycia ciuszków dla Momoko. No nie idzie inaczej. Jak się nie przyłożę to nic z tego nie będzie, zatem garbię się z igłą pod zajebiście nagrzewającą się lampką i dziubię, dzubię, dziubię. Materiał się rozłazi, co zszyję, to spruję i tak all night long...

Dzisiejsza kiecka uszyta została w ten sam sposób, co poprzednia, ale użyłam innego materiału. Nie tylko wygląda inaczej, ale i jest miększy i milszy w dotyku. Niestety tym samym się bardziej rozciąga i wypacza. Nie było łatwo, ale wyszło całkiem nieźle, chyba lepiej, niż poprzednim razem.

Tak to się prezentuje:

Today’s Momoko 1701 2016

Today’s Momoko 1701 2016

Today’s Momoko 1701 2016

Today’s Momoko 1701 2016

Today’s Momoko 1701 2016

Today’s Momoko 1701 2016

Today’s Momoko 1701 2016

Today’s Momoko 1701 2016

 Ależ mi się zamarzył wypad nad morze i momosiowa sesja zdjęciowa z wodą w tle. Kiecka już jest!

16 komentarzy:

  1. Piękna kiecuszka.muszę też taką sprawić(albo kilka w różnych kolorach znając moje możliwości) moim panienkom.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też ich pewnie jeszcze naprodukuję, choć chciałabym dla odmiany coś innego zrobić. Myślę o jakiejś bluzie, albo tuniczce, hm...

      Usuń
    2. Może skorzystaj z wykrojów Natalii z bfashions.pl.Bardzo dobrze tłumaczy,jak szyć i co po kolei.ja czasem korzystam.pozdrawiam.

      Usuń
  2. Sukieneczka wyszła bardzo ładna :) Momoczka trzymająca się za stopę skłoniła mnie do szybkiego sprawdzenia, czy mojej pannie przyklejona stopa jeszcze się trzyma.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerażają mnie te opowieści o pękniętych kostkach! Jeszcze (odpukać) nie przytrafiło się to żadnej z moich Momo, a niektóre z nich mają już swoje lata i są z drugiej, albo trzeciej ręki. Za to jedna jest straszliwie rozklekotana.

      Usuń
  3. Naprawdę zadziwiasz! Sukienka, nie dość, że ładna to jeszcze świetnie uszyta!
    Panienka delikatna, nawet zwiewna...cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, starałam się :3 Ale to też zasługa Momoko- ta lalka we wszystkim wygląda dobrze, więc mam ułatwione zadanie!

      Usuń
  4. Śliczna sukienka. Też chciałabym umieć szyć. Od lat zamierzam sprawić sobie maszynę, ale wciąż się boję, bo mam dwie lewe ręce do szycia ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też marzę o maszynie do szycia. Póki co, radzę sobie ręcznie, ale efekty są mało zachwycające ;)

      Usuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu