sobota, 4 marca 2017

Fashionistas Barbie no. 55 2016



Fashionistas Barbie no. 55 2016


Co jak co, ale na nudę u Mattela nie można narzekać. Rozpieszcza nas nowymi headmoldami, nowymi rodzajami ciał (teraz lalki mogą być niskie, wysokie, albo przy tuszy), różnymi karnacjami oraz mnogością kolorów włosów i kształtów fryzury.



Barbie Fashionistas Catalog - pierwsza seria [obejrzyj]


Co fakt, to fakt, że na ubrankach i akcesoriach do lalek, firma wyraźnie oszczędza. Również słabe jakościowo włosy i brak większej artykulacji są dużym minusem, ale weźmy też pod uwagę, że są to wyraźnie zabawki budżetowe. Ponadto one, jak i wiele innych produktów z innych gałęzi przemysłowych są zaprojektowane wg. strategii planned obsolescence, czyli szybkiego zużywania się. Wykonane z kiepskich tworzyw zabawki ulegają szybkiemu zniszczeniu, tak, aby zostały zastąpione nowymi. Lalki nie są specjalnie drogie, wiec zamiast męczyć się i naprawiać dziecku te zepsute, matki kupują im kolejne, i kolejne, i kolejne...


Na szczęście ja lalkami się nie bawię- nie przebieram ich, ani nie czeszę, więc mają u mnie spore szanse na zachowanie świetnej kondycji mimo upływających lat.



Fashionistas Barbie no. 55 2016


Fashionistas Barbie no. 55 2016


Fashionistas Barbie no. 55 2016


Gadu, gadu, a najnowszy nabytek czeka na prezentację :) Jest nim Fashionistas Barbie no. 55 nazywana Jewish Barbie. Posiada ona całkowicie nowy, nie używany dotąd headmold, datowany rokiem 2016, który, z tego, co mi wiadomo, nie posiada jeszcze oficjalnej nazwy. Najbardziej charakterystyczną cechą nowej twarzy jest długi, wąski nos z minimalnym garbkiem i opadającym koniuszkiem ku dołowi. Ciężko to opisać, więc obejrzyjcie zdjęcia.








Lalka jest po prostu obłędna. Widziałam kilka jej zdjęć w sieci i mimo, że bardzo staram się nie poszerzać już za bardzo swojej kolekcji Barbie, czułam, że w tym przypadku mogę się nie powstrzymać. I w sumie dobrze się trzymałam w postanowieniu, aż do dnia, w którym robiłam zakupy w galerii handlowej. Mój Luby, widząc malujący się na mej twarzy cielęcy zachwyt nad tą lalką, kategorycznie nakazał mi ją spakować do koszyka z zakupami, a następnie z premedytacją za nią zapłacił. Taki to zbój. A wszystko to z okazji piątej rocznicy powstania tegoż to bloga, która miała miejsce 3-ego marca. :)



Fashionistas Barbie no. 55 2016


Fashionistas Barbie no. 55 2016 


Lalka ubrana jest w jednoczęściową (niestety) sukienkę składającą się z różowo-czarnej pasiastej koszulki upstrzonej sporą dawką brokatu oraz jeansowej spódniczki z namalowanymi guzikami. Na główce różowe okulary, na płaskich stopach bladobłękitne sportowe trampki. I to jest wszystko co posiada lalka. Żadnej dodatkowej biżuterii, czy innych dodatków.



Fashionistas Barbie no. 55 2016


Karnacja lalki jest dosyć ciemna, oznakowana jako Skin Tone 06. Podobno, jak na razie, nie istnieje odpowiadający jej kolor ciała MTM (proszę mnie poprawić, jeśli coś się zmieniło), zaś odpowiednikiem w przypadku Model Muse jest Tropic Tan. To tak dla miłośników przekładania główek na inne ciała.



Fashionistas Barbie no. 55 2016


Twarz lalki jest bardzo naturalna. Podoba mi się minimalistyczny malunek oka i użyta paleta czerni i brązu. Usta również są delikatne, ciemnoróżowe.


Włosy ciemnobrązowe zwinięte w milion loczków. Nad czołem zebrane w uroczy koczek, z tyłu spływające dwoma pasmami. Reszta włosów luźna. Raczej odradzam ich czesanie ;)






Zapomniałam powiedzieć, że (yyyy, jak nazwać tę ślicznotkę...), dzisiejsza modelka prezentuje typ ciała wysokiego. Faktycznie jest ona o głowę wyższa od standardowej Barbie. Przy okazji zrobię zdjęcia porównawcze, choć podejrzewam, że większość z Was już zna te różnice. Ciekawe, jakby wypadła w porównaniu z Momoko? Tak, koniecznie muszę zrobić taki wpis :D



Fashionistas Barbie no. 55 2016


12 komentarzy:

  1. ja również wpadłam w cielęcy zachwyt - co przełożyło się
    na szybkie zaproszenie Tej zjawiskowo naturalnej panienki,
    mnie skojarzyła się urodowo z Grecją - ale że ja po filmie
    "Moje wielkie greckie wesele" wszędzie widziałam greczynki,
    no cóż - tak mi już zostaje czasem...

    Jej uroda też jest zbieżna poprzez oczywiście nosek do Miss
    Gulch - ale to tylko jeszcze bardziej mnie przekonało do Niej!

    gratuluję tak zdecydowanego Lubego - no i cudnej Greczynki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi smaku tą panną! Buziak bardzo udany a te włosy...dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego z okazji 5 rocznicy bloga! :D Czas szybko leci, ale za to jak wiele udało Ci się w tym czasie osiągnąć, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z okazji rocznicy...Ciekawe czy ja dotrwam do takowej...Lala ma rzeczywiście niesamowitą twarz,aż miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jej jeszcze nie widziałam w naszych sklepach, ale w sieci wzdycham do niej od dawna. Matell coraz odważniej odchodzi od typowyhc standardów piękna - chociażbym tym zakrzywionym noskiem. Uwielbiam c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis ;) również choruje na ta Barbie ale w okolicznych sklepach nie ma żadnych lalek :/ nowe Fash sa swietne😢 chce wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach no i wielka gratulacja z okazji rocznicy ! :) imponujący staż w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, mam ja również na nią smaka i z wielką chęcią zaproszę ją pod mój dach. :-) Jest jedną z piękniejszych tej serii :-) Widziałam ją Leclerku, ale była droga... Czekam, aż gdzieś spotkam tańszą. Może coś dorzucą w Oszołomie... Gratuluję nowego nabytku

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja choruje na nią od kiedy ja ujrzalem. Jest oblędna!
    Co do nowego postu o moldzie steffi BB również uwielbiam tą serię i liczę na jakąś panne w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zaczajam si ena nia dla samej idei...
    karnacja i wlosy obledne - nos na medal!
    do natychmiastowego przebrania i przesadzenia;-)
    /ciekawe czy wczesno-fashionistkowa teresa albo Nikki by pasowaly/.

    jak ja lubei jak ulegasz pokusie a nie jakies likwidacje kolekcji i bukwieco:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najserdeczniejsze życzenia z okazji rocznicy
    w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu