czwartek, 5 stycznia 2017

I znowu Today’s Momoko 1701 2016 nuda...


Today’s Momoko 1701 2016

Jedna z najtrudniejszych modelek, z jakimi miałam do czynienia. Jej szczególny odcień ciała (fair) w połączeniu z "rozmydlonymi" oczami sprawia, że mój aparat absolutnie szaleje. Dziewczę wychodzi mi raz zielone, raz żółte i za każdym razem nie potrafię uchwycić ostrości. A mimo to, uwielbiam ją przebierać i robić jej zdjęcia.

Dla zmartwionych, że zniknęły Baśki z mojego bloga- wciąż mieszkam z pokaźnym stadkiem, więc któregoś dnia dla odmiany pokażę i je :P

7 komentarzy:

  1. Właśnie wychodzi fenomenalnie. Patrzę i patrzę na zdjęcie i myślę co tu nie tak że właśnie tak inaczej hehe. Efekt mi się baaardzo podoba.W tym ubranku jest taka delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  2. to jak dziewczyna ze wspomnień -
    pamiętamy, że taka była - ale już
    barwa spojrzenia zagubiła się w
    niepamięci... taka senna panienka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze wyjście to robić jej zdjęcia w dziennym świetle, najlepiej na zewnątrz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hyhy, ja tak mam z Adele Makeda, kompletnie nie umiem objąć jej na zdjęciu, ale to znaczy, że trzeba nadal szukać sposobu :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu