środa, 14 grudnia 2016

Today’s Momoko 1701 2016


Today’s Momoko 1701


Jeśli ktoś miał do tej pory wątpliwości, to dziś może je rozwiać. Tak, zakochałam się w Momoko i od prawie roku tylko nimi się tak naprawdę zajmuję. Nie jest to łatwa miłość ze względu na wysokie ceny tych lalek oraz mocno utrudnione możliwości ściągnięcia ich do naszego kraju, na drodze czego stoją rzecz jasna- znowu- pieniądze. Lalki są produkowane w Japonii w bardzo małych nakładach, w związku z czym ekstremalnie szybko znikają ze sklepów internetowych, a trafiają w zwielokrotnionych cenach na eBay i podobne portale aukcyjne. Nie mniej jednak, jeśli komuś bardzo zależy i nastawi się konkretnie na kolekcjonowanie Momoko, z pewności uda się szybko pojąć zasady ich nabywania. Trzeba mieć oczy dookoła głowy i wiedzieć, co w trawie piszczy.


Today’s Momoko 1701


Today’s Momoko 1701


Today’s Momoko 1701 promo by PetWorks

8 komentarzy:

  1. CUUUDNA!!!
    powodzenia w dalszych łowach!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna! Lubię niebieskookie blond Momoki. Gratuluję panny od Petworks (ja mam same Sekiguchi)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki!Ona ma takie matowe te ślepia i jeszcze na bladej twarzy "Fair", więc bardzo ciężko się ją fotografuje, ale mimo to, nie można jej odmówić uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ z niej ślicznotka! Baaardzo podobają mi się Momoko, choć żadnej, niestety nie mam...
    Chętnie jednak będę oglądać ich zdjęcia na Twoim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Momoczki są śliczne, ale mam nadzieję, że nie zastąpią Ci całkowicie Barbie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu bardzo mnie te lalki zainteresowały, ale na razie na zasadzie ciekawości. Może z czasem jakąś przygarnę... Kto wie... Śliczna panienka

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu