niedziela, 30 października 2016

Momoko Dancing with Kittens [ver. Sweet] 2014


Momoko Dancing with Kittens [ver. Sweet] 2014

Witajcie w ten haloweenowy czas :) Dawno mnie tu nie było, więc zanim zabrałam się za pisanie tego posta, musiałam najpierw pozdejmować zewsząd snujące się pajęczyny ciężkie od kurzu a następnie rozejrzeć, co nowego się wydarzyło u Was, w waszych lalkowych światkach. I widzę, że się kotłuje, aż miło. Przez tę parę miesięcy pojawiło się tyle nowości, że nie wiem, kiedy ja to wszystko ogarnę. Te nowe Fashionistki, ciałka Made to Move, nowa seria The Look! Po prostu wow!

A co u mnie? - Raczej spokojnie, trzymam się swoich założeń, a ilość zamieniłam w jakość. Tak, w życiu lalkowym, jaki i tym codziennym. Pozwoliło mi to wykroić z życiowego tumultu więcej czasu i przestrzeni dla siebie.


Dziś przychodzę do Was aby pochwalić się trzema sprawami:

1. Blog osiągnął 200 000 wejść. Dla jednych to mało, dla innych dużo, a dla mnie istny szał ciał. Nie sądziłam, że mój kawałek internetu może wygenerować taki ruch :) A wszystko dzięki Wam, dziękuję!

2. Adopcja ślicznej Momoko Dancing with Kittens [ver. Sweet] od znajomej z DollPlazy. Co prawda nie posiada swojej oryginalnej garderoby, ale....

3. ... i to jest ostatnia rzecz do pochwalenia się: sukienka widoczna na zdjęciach jest uszyta przeze mnie :))) To takie prosciutto ze starej koszulki, ale własnej roboty, i da się ją włożyć i zdjąć z lalki bez pękających szwów :)))


I troszkę spamu zdjęciowego:


Momoko Dancing with Kittens [ver. Sweet] 2014


Momoko Dancing with Kittens [ver. Sweet] 2014


Momoko Dancing with Kittens [ver. Sweet] 2014


Momoko Dancing with Kittens [ver. Sweet] 2014


Momoko Dancing with Kittens [ver. Sweet] 2014


Momoko Dancing with Kittens [ver. Sweet] 2014


Momoko Dancing with Kittens [ver. Sweet] 2014

OK, OK, dość już tych zdjęć!!!

15 komentarzy:

  1. Twój powrót to cudowna wiadomośc! i to powrót w wiwlkim stylu i z przytupem! Cudownie, że jesteś! Momoko świetna! a kiecka szałowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaj miło Cię znowu widzieć !!! Kocham Momoczki ! Śliczne są ale bardzo delikatne :/. Swojej ukruszyłam kawałek stawu skokowego nakładając but ... :(:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna Momoko a sukienka bardzo twarzowa :)

    Fajnie ze juz jestes :) Gratuluje 200 000 to piekna cyfra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie cie czytać ;D
    Dobrze, że trzymasz się postanowień, to wazne!
    Co do momoko, to ładna lalka, i powiem ci wcale nie porządam. Z czasem się tak zmienia, ze lalki które się chciaóo mieć odchodza tak bez echa z głowy, co nie ? :]

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza panienka cudnie podkreśla tę liczbę :D
    takie prościutto bardzo lubię, bo cenię sobie
    proste fasony, a trapez do ziemi, szarość a nade
    wszystko sercowe motywy - są bliskie memu sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Momoko zawsze chwyta za serce a sukienka śliczna! Taka ilość wejść! Gratuluję! Piękny wynik! Przechodzenie ilości w jakość to cel, który bardzo bym chciała osiągnąć...ale jak to zrobić, kiedy wszystkiego szkoda :)))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ślicznej lalki! Czy dobrze mi się wydaje, że ma staw pod biustem?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamoko to cudnej urody plastikowa babeczka! Fajnie, że jesteś. :-) Lala cudna, a sukienka bardzo ładna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest piękna a ta sukieneczka daje jej dodatkowego uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło Cię widzieć :-) Lalę widziałam już na Flickr i nadal jestem zdziwiona akurat taką panną pośród Twoich lalek. Sukienka jest urocza, mnie też mniejsza ilość lalek motywuje do robienia czegoś więcej dla nich ;-)
    PS. Czy nadal jesteś zainteresowana Steffi Love Miami? Pisałam do Ciebie jakiś czas temu, ale nie dostałam odpowiedzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna. Momoko mają takie niewinne buzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje tylu wyświetleń ! Lalka śliczna i sukienka też :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu