poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Space Rendez-Vous Momoko 2013 [reroot]




Space Rendez-Vous Momoko 2013


Moi drodzy, przedstawiam Wam, po raz pierwszy na blogu Momoko- japońską lalkę produkowaną przez firmę Sekiguchi na licencji PetWORKs'a. Lalka zbliżona jest wymiarami do Barbie, choć jest od niej drobniejsza i posiada nieco inne proporcje.


Nie tylko, że to jest to pierwsza Momoko w mojej kolekcji, ale także pierwsza lalka, którą kupiłam tylko po to, aby ją... przerobić. Oczywiście w dość ograniczonym zakresie, gdyż od początku była niemal idealna, ale to i owo musiałam zmienić.


Zobaczcie, jaka była na początku:


Space Rendez-Vous Momoko 2013 [source]


A przynajmniej jaka miała być, bo wiecie, jak to jest ze zdjęciami promocyjnymi. Mój egzemplarz miał bardzo rzadkie włosy z widocznymi przerzedzeniami, jeden bucik zniszczony, a na obu dłoniach ciemne odbarwienia. Przyznaję, że lalkę kupiłam na duuuużej promocji, więc nie czuję się jakoś specjalnie oszukana, zwłaszcza,że to nie były usterki, z którymi nie potrafiłabym sobie poradzić.


No i wszystko wynagradza ta twarz! To jedyna Momoko, o której mi wiadomo, że posiada fioletowe oczy. Kto czytał moje starsze wpisy, ten wie, że to moja olbrzymia słabość.


Space Rendez-Vous Momoko 2013


Momoko są bardzo specyficzne w swojej urodzie. Mają ogromne uszy i dość długi zadarty nosek. Obie te cechy uważam za urocze :)



Space Rendez-Vous Momoko 2013


Od samego początku widziałam swoją Momoko w takich właśnie włosach. Żeby było śmieszniej, są one prawie 30 lat starsze od swojej obecnej właścicielki. Ofiarodawczyniami były dwie Superstarki.



Space Rendez-Vous Momoko 2013


Space Rendez-Vous Momoko 2013


Reroot zajął mi kilka dni. Bardzo ciężko było operować na tak małej twardej główce z milionem idiotycznie rozmieszczonych dziurek- tu przypominam, że pierwotnie Momoko posiadała krótką fryzurkę z grzywką.


Space Rendez-Vous Momoko 2013


Sukienkę uszyła superutalentowana Pani, która co jakiś czas sprzedaje swoje ciuszki na Allegro. Co prawda zaprojektowana na Barbie, ale dało radę ją dopasować i na Momoko.



Space Rendez-Vous Momoko 2013


Space Rendez-Vous Momoko 2013


Space Rendez-Vous Momoko 2013


Jestem zadowolona z ostatecznego efektu :) A gdyby komuś zbywały jakieś Momośki w domu, to proszę się kierować prosto do mnie. Mam teraz fazę :)


8 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jakże miło Cię widzieć ponownie na blogu! :-) Ogromnie się cieszę, że tutaj zajrzałaś. Świetny wpis. lalka niby ta sama, ale tak ja przerobiłaś, ze nabrała świetlistości, słonecznej energii i promienieje. :-) śliczna laleczka i widzę, ze ma duża ruchliwość ciałka. :-) Pieknie jej w tych włoskach :-) Same pozytywy :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędnie wygląda <3 A ta sukienka jest po prostu przepiękna. Zazdroszczę jak diabli...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło, że znowu jesteś :)
    Ta wersja Momoko jest zdecydowanie bardziej romantyczna . Sukieneczka śliczna :) . Dla mnie największym problemem związanym z ubraniem Momoko były butki :/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam słabość do widocznych uszu -
    a Momoko posiada również i ten
    słynny lekko łobuzerski profil
    osłodzony toną miodu - CUUUDO!

    fiołki okolone słoneczną poświatą
    niby bratek polny zagubiony wśród
    łanów zbóż - szumiących o swym
    niezwykłym gościu :)))

    cudnie Ją nam przedstawiłaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza, subtelna, dziewczęca, w ślicznej sukieneczce i ma Fiołkowe Oczy! Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Momoko po reroocie wygląda tak elegancko, wyniośle. Taka dama z 20 wieku!
    Przepiękna...

    Pozdrawiam,
    Puca

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu