piątek, 29 kwietnia 2016

Party Time Barbie 1976 [european exclusive]

Party Time Barbie 1976 [european exclusive]


Party Time Barbie 1976 [european exclusive]


Kolejna Superstar Barbie w kolekcji! Niby taka, jaka każda inna, a jednak się różni. Widzicie te rzęsy? Widzicie?


Party Time Barbie 1976 [european exclusive]


Co prawda mocno już wygryzione, ale SĄ. Baśki z wszywanymi rzęsami były bardzo rzadkie, a ta konkretna dodatkowo pochodzi z serii Party Time, która pojawiła się wyłącznie w Europie.


Do mnie przyjechała w następującym stanie:


Party Time Barbie 1976 [european exclusive]


Party Time Barbie 1976 [european exclusive]


Zdjęcia pochodzą z aukcji, w której brałam udział. Jako, że lalka nie wyglądała zbyt zachęcająco, z łatwością udało mi się wygrać.


Po gruntownym szorowaniu, goleniu głowy, wszywaniu nowych włosów (łebek popękany w trzech miejscach) i odzieniu, Party Time Barbie odzyskała blask!


Party Time Barbie 1976 [european exclusive]



Party Time Barbie 1976 [european exclusive]






Sukienka pochodzi z tej samej serii, co i lalka, ale pierwotnie należała do koleżanki z headmoldem Steffie 1971.



Party Time Barbie 1976 [european exclusive]


Party Time Barbie 1976 [european exclusive]


Party Time Barbie 1976 [european exclusive]


 Nie obrażę się, jeśli kiedyś trafią do mnie pozostałe dziewczęta z serii... :)


19 komentarzy:

  1. Napracowałaś się na pewno, ale lalka odzyskała blask. Super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. jedno słowo mi się ciśnie na usta : czary o.O

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy to efekt zamierzony czy nie, ale ostatnio twoje zdjęcia są bardzo rozjaśnione, co nie wygląda zbyt dobrze... Albo masz źle ustawiony aparat, albo monitor coś ci przekłamuje obraz. No chyba, że tak chciałaś, to wtedy się nie mam prawa odzywać ;) Lalka oczywiście cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. To problem z szablonem, on rozjaśnia zdjęcia. Nie mam czasu na zabawę z html-em,i jedyna opcja to zmienić szablon na inny, ale biorąc pod uwagę, ile będzie z tym dłubaniny (zakładki itp. same się nie zrobiły, siedziałam nad tym dwa tygodnie z samouczkiem w ręku), to odwlekam.

    OdpowiedzUsuń
  5. kawał świetnej roboty! Lalka wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niewiarygodne, co Ty z nią zrobiłaś! Cudo, nie dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za metamorfoza....!! Czarująca z niej dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają pierwsze superstary bo mają taki oszczędny makijaż:) Niestety jeszcze żaden egzemplarz do mnie nie trafił, ale lubię pooglądać takie cuda u innych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwszym zdjęciu pomyślałam sobie: ,,Ale piękne rzęsy! Skąd Lunarh takie wyczasnęła?! Skąd?!". ;)
    Odnowiłaś ją tak ładnie, że aż zazdroszczę talentu. Laleczka bardzo ładna, sama bym nie pogardziła. I w dodatku Super star! Cacko!

    Pozdrawiam,
    Puca

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna jest teraz- to się nazywa drugie- wspanialsze życie lalki! rewelacyjnie wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przed metamorfozą wyglądała jak ofiara młodocianego wandala. Musiało Cię to kosztować mnóstwo pracy ale udało się i doprowadziłaś ją do stanu świetności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej jaka różnica! Fantastyczna metamorfoza. :) A laleczka przecudna. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super muszę kiedyś też spróbować DAĆ NOWE ŻYCIE jakiejś lalce .

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna! Jestem zachwycona przemianą, a o modelu nawet nie słyszałam. Czy zdradzisz mi jak naprawić brwi? Mam kilka lalek, którym się starły :(

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu