piątek, 20 listopada 2015

8 komentarzy:

  1. Ten katalog jest genialny, lalki i stroje są śliczne *-*
    Równie dobry jak katalogi Mattela :)
    Jedyne co mi się tu nie podoba to ta lalka z dzieckiem i sztucznym brzuchem. Jak dla mnie takie poważne lalki to przesada :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny!!! Mam podobna ciezarna Steffi tylko w innym ubranku i z zamykanymi oczami. Dostalam ja od kogos z oderwana noga( zastanawiam sie caly czas jak ja mozliwie najlepiej naprawic bo super z niej laleczka :) ) Wydaje mi sie ze mam tez jedna z sukienek z serii "Masquerde"

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy tylko mi się wydaje, czy ten partner steffi przypomina... Freda od plasty??? Ehh piękny katalog:-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe! Niektóre gadżety mnie zachwyciły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam fotki i zaczęłam się zastanawiać skąd znam te zdjęcia. I nagle olśnienie! Miałam taką laleczkę i taki katalog! Dawno, dawno temu... Jejuuu, jak przyjemnie wrócić do dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w posiadaniu dwóch Stefek i patrząc na ten katalog przypomniało mi się dzieciństwo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie lubię oglądać stare katalogi. Przypominają mi dzieciństwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciągle mnie dziwi ta różnorodność moldów u starszych Stefek. Pewnie przynajmniej kilka klonów, które gdzieś kiedyś znalazłam, były kiedyś Stefkami, a nigdy bym o tym nie pomyślała :-)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu