niedziela, 8 listopada 2015

Photo Fashion P.J. 1977

Photo Fashion P.J. 1977


Photo Fashion P.J. 1977


Lalki o twarzy Steffie od lat burzą krew w żyłach kolekcjonerów. Na pewno są osoby, na których nie robią one większego wrażenia, ale osobiście nie znam. Sama również uwielbiam ten headmold, i mam w swojej kolekcji kilka jego przedstawicielek, choć nie jest ich aż tak dużo, jak można by się tego spodziewać. Mam ich zaledwie kilka i na tym poprzestanę, bo z dumą mogę powiedzieć, że zdobyłam wszystkie o którym marzyłam najbardziej, a najukochańszą pośród nich wszystkich jest Photo Fashion P.J. z 1977 roku.



Photo Fashion P.J. 1977


Jest to lalka bardzo trudna do zdobycia w rozsądnej cenie, która rośnie z roku na rok. Wciąż pamiętam czasy, gdy widywałam na ebay'u zapudełkowane egzemplarze za... 30$! Dzisiaj licytacje kończą się w najlepszym razie na 350 dolarach. Lalki używane, nawet będące w kiepskim stanie kosztują naprawdę nie wiele mniej. Swoją P.J. kupiłam 2 lata temu od fantastycznej kolekcjonerki z Danii. Lalce nie brakuje nic poza tiulową narzutką, którą kiedyś być może uda mi się jeszcze dokompletować, choć łatwo nie będzie.



Photo Fashion P.J. 1977


Photo Fashion P.J. 1977



W serii Photo Fashion wystąpiły trzy lalki: Barbie, P.J. oraz Christie. Posiadam dwie pierwsze.



Photo Fashion Barbie & P.J. 1977


Photo Fashion Barbie & P.J. 1977


O Barbie możecie poczytać między innymi tu i tu.



Photo Fashion P.J. 1977


Tylko u P.J. Photo Fashion widziałam biżuterię w tym kolorze. Błękitne są diamenciki kolczyków, naszyjnika i pierścionka.



Photo Fashion P.J. 1977


Na plecach ramiączka srebrzystego body krzyżują się ze sobą.



Photo Fashion P.J. 1977


Mój ulubiony u Barbie typ bucików z zapięciem.



Photo Fashion P.J. 1977



Jedna z najpiękniejszych lalek w mojej kolekcji i druga najpiękniejsza z twarzą Steffie. O tej pierwszej opowiem następnym razem ;)



Photo Fashion P.J. 1977

11 komentarzy:

  1. Sa przesliczne !!! Gratuluje :) Ja mam jakas o twarzy Steffie ale jak zwykle ingnorantka ze mnie ;) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo tak przepięknie ją sfotografowałaś, albo posiadasz najpiękniejszy egzemplarz Fashion Photo PJ jaki widziałam... <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znoszę Cię, nienawidzę, hejtuję! A żeby ci się tak wszystkie lalki rozpuściły, żeby im wszystkie włosy wypadły, niech zżółkną i sparcieją... bo tak pożądam tych piękności, które tu pokazałaś. Zalany rozpaczą, idę łkać w kąt z zazdrości...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! To naprawdę jedna z najpiękniejszych lalek ever!

    OdpowiedzUsuń
  5. It's true, everyone loves Steffie face, including me :-D! Lovely doll, you are very lucky, congratulations!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bogini! Wspaniała jest, wzdycham, bo zupełnie poza moim zasięgiem, a równocześnie dziękuję pięknie za wspaniałe zdjęcia i to z każdej strony, ktore pozwalają ucieszyć się urodą tego niebywałego egzemplarza. Gratuluję i pozdrawian!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powalająca jest ta panna a jej twarz to prawdziwy poemat! Te oczy, nosek, buźka! Cudo! Gratuluję posiadania tego okazu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from Spain: they are fabulous. Love their outfits. Nice pictures ... We keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  9. jest piekna. zachwyca mnie wszystkim..:) gratuluje nie tylko lalki, ale tez dobrego gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu