poniedziałek, 9 listopada 2015

Barbie Fashionistas Catalog

Barbie Fashionistas Catalog


Barbie Fashionistas Catalog

Świeżutki skan katalogu, który otrzymałam podczas wizyty w hurtowni zabawek. Na stronie bloga wyglądają na mocno rozjaśnione, jednakże po kliknięciu myszką wyświetlają się w normalnych kolorach. Katalog można też obejrzeć na moim flikrze.



Barbie Fashionistas Catalog


Barbie Fashionistas Catalog


Barbie Fashionistas Catalog


Barbie Fashionistas Catalog


Barbie Fashionistas Catalog


Barbie Fashionistas Catalog


Barbie Fashionistas Catalog

8 komentarzy:

  1. ooo - fajnie sobie w jednym poście popatrzeć na tyle przyjaciółek ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zdobyć jeszcze 2 pierwsze panny z ostatniego zdjęcia i będę miała już wszystkie nowe Fashionistki, które naprawdę chcę mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm... katalog, katalogiem tylko szkoda że wszystkich w sklepach nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladne choc ja do tej pory nie skusilam sie nawet na jedna.

    Chcialam Ci sie zapytac czy spotkalas sie moze z Barbie ,ktora ma ogromne dlonie?? Dostala mi sie taka jedna ale co to za jedna to zupelny brak pomyslu. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A pewnie! Było ich kilka. Jak masz fotkę, to wyślij mi na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam katalog:), szkoda tylko, że u nas na grajdołku może trzy lalki na krzyż się z niego pokazały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta z wygolonym bokiem w rzeczywistości różni się długością rękawa w bluzce i kolorem butów. Niemniej jednak jest śliczna - zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia i jak tylko ją zobaczyłam na półce w sklepie to postanowiłam, że ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu