piątek, 6 listopada 2015

Akcja Identyfikacja III

Akcja Identyfikacja III


Akcja Identyfikacja III


Dzisiejsza akcja będzie się tyczyć lalek Pani Anny. Zobaczmy co my tu mamy...


Nieznajoma nr. 01








Odpowiedź: Barbie and the Beat 1989
(ciało zostało zmienione)


Barbie and the Beat 1989 [source]


Nieznajoma nr. 02






Odpowiedź: Holiday Season Barbie 1996


Holiday Season Barbie 1996 [source]


Nieznajomy nr. 03






Podpowiedź: "Ken tułów 1968 głowa 1983 oryginalnie miał hawajskie spodenki i był w pudełku z barbie której już nie mam"


Odpowiedź: Island Fun Ken 1987. Sprzedawany był również w zestawie z Barbie, niestety nie znalazłam w sieci odpowiedniego zdjęcia.


Island Fun Ken 1987 [source]


Island Fun Barbie Surf Set 1987 [source]


Nieznajoma nr. 04






Odpowiedź: Sweetheart Barbie 1997


Sweetheart Barbie 1997 [source]


Nieznajoma nr. 05







Odpowiedź: Polly Pocket Whitney 1994


Polly Pocket Whitney 1994 [source]


Nieznajoma nr. 06







Odpowiedź: My First Ballerina Barbie 1991



My First Ballerina Barbie 1991 [source]


Nieznajoma nr. 07






Podpowiedź: głowa 1976 tułów 1966 oryginalnie miała fioletową suknię balową koronę i chyba naszyjnik


Odpowiedź: Princess Barbie 1997


Princess Barbie 1997 [source]


Nieznajoma nr. 08







Odpowiedź: Friendship Barbie 1990
(za pomoc w identyfikacji dziękuję Luci)



Friendship Barbie 1990 [source]


Nieznajoma nr. 09







Odpowiedź: Mermaid Skipper and the Sea Twins 1993


Mermaid Skipper and the Sea Twins 1993 [source]


Nieznajoma nr. 10






Podpowiedź: Na głowie 1990 tułów 1966 oryginalnie miała czarny strój w złoto różowo zielony deseń, do tego złote kolczyki duże też z jakąś kolorową naklejką


Odpowiedź: Tropical Splash Teresa 1994


Tropical Splash Teresa 1994 [source]


Nieznajoma nr. 11







Odpowiedź: School Spirit Barbie 1995


School Spirit Barbie 1995 [source]



Nieznajoma nr. 12







Odpowiedź: Beauty Pageant Skipper 1990


Beauty Pageant Skipper 1990 [source]


Nieznajoma nr. 13







Odpowiedź: Pet Pals Courtney 1991


Pet Pals Courtney 1991 [source]


Nieznajoma nr. 14







Odpowiedź: Style Barbie 1994 (european exclusive)


Style Barbie 1994 (european exclusive) [source]


Nieznajome dzieciaki nr. 15




Odpowiedź: pochodzą z serii The Heart Family- Barbie's Li'l Friends. Maluchy to nie moja para kaloszy, dlatego nie podejmę się szczegółowej identyfikacji. Tu jest bardzo sympatyczna strona gdzie będzie można dokładnie zidentyfikować te dzieciaki Li'l Friends of Kelly.

I to na tyle! Dziękuję Pani Annie za zdjęcia!


13 komentarzy:

  1. Polly Pocket i niunia z nr 10 zauroczyły mnie :)))
    malucha mam i ja - chętnie poznam korzenie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweetheath Barbie, to zupełnie inna lalka. To jest flower Fun Barbie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dollbby, a na jakiej podstawie podważasz moje rozpoznanie tej lalki? To, że widoczna na zdjęciu Sweetheart Barbie ma podobne kolczyki jak Flower Fun Barbie nie robi z niej tej drugiej. Przyjrzałeś się tęczówce? Chyba nie ;) Zresztą kolczyki też byłyby zbyt duże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Holiday Season Barbie 1996 tak mnie zauroczyła, że nie mogę się wprost napatrzeć! Ślicznotka z niej! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pelna podziwu dla twojej wiedzy!!! Ja mam tyle tych lalek i wiele z nich to dla mnie zagadka ;) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że widzę jedną pomyłkę.;) Nieznajoma nr 8 to prawdopodobnie nie Spring Parade, ale Friendship Barbie 1991. O ta: http://www.ebay.com/itm/Friendship-Freundschafts-Barbie-Doll-Mattel-2080-1990-Mint-Doll-NIB-/191505068025?hash=item2c96976ff9:g:gK4AAOSwa39U1UZg Tutaj zdjęcie z Flickra https://www.flickr.com/photos/128813951@N03/21252459376/in/photolist-ickkk8-ejuLDQ-ickSFH-ickx3Y-78jwze-yo1pKo-y8HXKf-y8P7EF-fjJWZ6 Przemawiają za trym wciąż pokarbowane włosy lalki i proste rączki. Dodatkowo można się upewnić sprawdzając dziurki po kolczykach. Spring Parade miała kolczyki, powinien być widoczny ślad po ich wyrwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, masz absolutną rację, Luci! Nie znałam tej lalki, więc nie miałam pojęcia, że może być jakaś inna podobna. Dzięki, już poprawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ZWRACAM HONOR! <3 Kolczyki mnie zmyliły i jest łudząco podobna, ale zrobiłem dochodzenie i masz rację :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy wie Pani może jaką lala w oryginale nosiła bluzeczke Barbie nr 4? Miałam taka w dzieciństwie w zestawie była z małą dzidzia. Nigdzie w internecie nie mogę takiej znaleźć. Była bardzo podobną do Betty teen.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie mogę mieć pewności, ale mam podejrzenie, że jeśli to nie była Betty Teen, a lalka bardzo do niej podobna, to może Kingletka? Pod tym linkiem: http://plastikuczar.blogspot.com/search?q=kinglet znajdzie Pani wszystkie moje posty dotyczące lalek firmy Kinglet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje Pani bardzo za odpowiedź. Przejrzalam Kingletki, rzeczywiście są bardzo podobne do Betty teen, ale ta lala z dzieciństwa to właśnie była Betty teen. Może ktoś kiedys widział podobną. Była w komplecie z dzidzia i do tego akcesoria chodził, stół wraz z wanienka oraz krzesełkowy do karmienia. Wszystko w różowym kolorze. Jeśli zasmiecam Pani bloga tym wpisem proszę go usunąć ☺ pozdrawiam serdecznie. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy w życiu! Każdy komentarz jest bardzo mile widziany :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu