czwartek, 22 października 2015

Sea Pixie Blue Haired Fairy 2006

Sea Pixie Blue Haired Fairy 2006


Sea Pixie Blue Haired Fairy 2006


Nie lubię "bajkowych" lalek, a zwłaszcza wszelkiego rodzaju księżniczek, wróżek i... syren? A nie, bo akurat syrenki lubię, zwłaszcza te niebieskowłose. Najpiękniejszą z nich wszystkich jest "Lumea" z mattel'owskiej serii Sea Pixies. Imię "Lumea" ujęłam w nawias, ponieważ nie jest ono oficjalnym, a jedynie zapożyczonym z bloga Medithanery.



Sea Pixies: Pink and Blue Haired Fairy [source]


Jak widzicie na powyższym zdjęciu, Mattel wypuścił dwie niemal identyczne syrenko-wróżki różniące się kolorem włosów, ubranek oraz drobnymi niuansami w makijażu. Obie są piękne, ale to jednak niebieskowłosa skradła moje serce.



Sea Pixie Blue Haired Fairy 2006


Jest bardzo eteryczna i delikatna. Jak na człowieka, syrenę i wróżkę, bo w każdą z tych postaci może się zmienić. Mojej "Lumei" brakuje jedynie skrzydełek.






Sea Pixie Blue Haired Fairy 2006


Sea Pixie Blue Haired Fairy 2006


Sea Pixie Blue Haired Fairy 2006


Sea Pixie Blue Haired Fairy 2006


Sea Pixie Blue Haired Fairy 2006


Sea Pixie Blue Haired Fairy 2006


Sea Pixie Blue Haired Fairy 2006


Sea Pixie Blue Haired Fairy 2006


Sea Pixie Blue Haired Fairy 2006


Sea Pixie Blue Haired Fairy 2006


Sea Pixie Blue Haired Fairy 2006


Sea Pixie Blue Haired Fairy 2006


Sea Pixie Blue Haired Fairy 2006


Sea Pixie Blue Haired Fairy 2006


14 komentarzy:

  1. Przesliczna z tymi niebieskimi wlosami i delikatna wrecz eteryczna uroda!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, wspaniałe i moje ulubione niebieskości, prześliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna, idealne połączenie Scenki i Barbie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam pisać to, co Marcin - te lalki wyglądają dla mnie, jak takie delikatne Scenki. Szkoda, że są takie rzadkie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej to zazdroszczę ci tak... że nie wiem jak to napisać!! Piękna i choruję na nią jak tylko zobaczyłem!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci się przyfarciło :DDD

    jestem zakochana w tych pyszczkach - a akurat niebieskowłose jakoś
    szczególnie polubiłam od pewnego czasu - mam Rudą, choć akurat Ona
    zmienia się na prawdziwego Kruka wśród Wróżek, ale chętnie bym też
    właśnie fioletowo - i - błękitnowłosą jeszcze przygarnęła ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia, to połączenie błękitu i ludowego różu na takim jasnym tle - to dla mnie uczta dla oka. Wydobyłas z tej lalki piękno, którego na innych jej zdjęciach ja nie widziałam. Raczej nie oszaleje na jej punkcie, ale jeśli mi gdzieś mignie w internetach na jakiejś ofercie sprzedaży to nie jestem już tak pewna, jak przed tym, ,zanim widziałam Twoje zdjęcia, jak to się może skończyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudnej urody Syrenka... przy niej Sunburst wygląda jak prawdziwy ogień!

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko dla samych tych spiczastych usząt bym ją wzięła -cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain: Great pics. Awesome blue hair.. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękna, mam słabość do niebieskowłosych :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu