poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Wedding Day Sparkle Barbie 2008

Wedding Day Sparkle Barbie 2008



Wedding Day Sparkle Barbie 2008


Zasadniczo od lalek ślubnych trzymam się z daleka, a już od dziewcząt z moldem Chic Barbie 2005 jeszcze dalej, ale tym razem postanowiłam zrobić wyjątek. Raz, że główka osadzona została na zwykłym ciele belly button, miast hobbit, które zwykle łączono z tym headmoldem, a dwa... lalka jest wyjątkowo estetyczna i ma naprawdę ładny makijaż.



Wedding Day Sparkle Barbie 2008


Lalka przybyła do mnie, jako używana, ale z daleka widać, że poprzednia właścicielka nie specjalnie się nią interesowała. Gdyby nie pogubione akcesoria, można by spokojnie przypuszczać, że to nówka, ledwie co z pudła wyciągnięta. A' propos pudła- tak prezentowało się wraz z zawartością:



Wedding Day Sparkle Barbie 2008 [source]


Na wolności panna młoda wygląda jeszcze lepiej:



Wedding Day Sparkle Barbie 2008


Wedding Day Sparkle Barbie 2008


Wedding Day Sparkle Barbie 2008


Nazwa Sparkle zobowiązuje i lalka mieni się z każdej możliwej strony. Suknia jest świetnie uszyta i pięknie dopasowana do figury panny młodej. Szczególnie podobają mi wzory na transparentnej części oraz materiał z którego zrobiona została górna część stroju- troszeńkę kojarzy mi się z kreacją Crystal Barbie 1983.



Crystal Barbie 1983


A już w najbliższym wpisie obiecany katalog Steffi Love- chwilę zajęło, zanim udało mi się wszystko zeskanować i obrobić w programie graficznym. Ustaliłam też, że to najprawdopodobniej wersja z 1991, a więc najstarszy katalog Simba Toys, jaki jest w moim posiadaniu.


7 komentarzy:

  1. Przepiękna lalka - taka delikatna i uśmiechnięta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Twoich zdjęciach podobają mi się nawet te lalki, które mi się nie podobają:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się czterema kończynami i nosem.

      Usuń
    2. Ja też tak mam, normalnie nawet nie spojrzę, a u tu zawsze mi się podoba...

      Usuń
  3. ooo faktycznie udała się Mattelowi ta lalka! bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówi się, że każda Panna Młoda jest piękna, bo szczęście czyni ją taką. Tak jest chyba i tym razem. Suknia jest boska! Strasznie mi się podoba! Dziewczyna ma bardzo ładne włosy, twarz jakby subtelniejszą...na pewno uroczą. Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza panienka urokliwa -
    trafiła mi się od Dollbego,
    więc miło mi ujrzeć i u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu