wtorek, 14 kwietnia 2015

7 komentarzy:

  1. po obejrzeniu katalogu ujawnia się lalkowy Chciej! bardzo chciejny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspomnienia z dzieciństwa odżyły! Moja siostra miała ten katalog i tę Steffi "Kansas" siedzącą na kamieniu. Ja miałam Danny'go (wariant z ciemniejszymi spodniami). Jego korkotrampki były wyjątkowo pięknie wykonane! Aż mi się łezka w oku zakręciła, muszę pokazać to siostrze! Niestety obie laleczki powędrowały do kuzynek :( Bywa i tak... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kumam tego?... Normalnie, to nie jestem jakoś za Steffi, a jak obejrzę taki katalog, to generalnie wszystkie bym chciał mieć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Generalnie to już zdurniałem. Pisze jak byk STEFFI LOVE, na zdjęciach są Lucy od Fashion Corner i nawet miałem tą z wyciąganym warkoczem i dobitnie pisało FASHION CORNER. Dziwnie te firmy z sobą współpracowały. Steffi o twarzy Betty, Steffi a na pudełku Lucky. Mebelki dla Gloria a na pudełku też Lucky... Oh Stefioza...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku dzięki za wrzucenie tego katalogu! Zastanawialam się co to za.dziwny lalek w kolekcji, a to Danny!

    Kiedyś te katalogi były super, zdjęcia miały scenografię i były bardzo kolorowe. Teraz.to nawet przy pudełkach się nie starają, a zdjęcia lalek są typowo produktowe na ubogim tle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uśmiechnięta Steffi była taka... inna. Czemu Simba postanowił z niej zrezygnować i ograniczyć się tylko do naburmuszonej buzi? Gdy byłam mała, to kojarzyła mi się z pyzą, albo świnką...
    Ale co się stało z Simbą? Czy Mattel się przyczepił, bo ich Superstar też się uśmiechał? W końcu nie lubili konkurencji...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej ... jakie przywołałaś wspomnienia :) miałam dwa bobasy te z drugiego zdjęcia (w dolnej części strony). Miały tylko inne wyposażenie bo ubrane tak samo :) miały butelki, które napełniało się wodą i nocniczki :) gdy poiło się lalkę sadzało się ją na nocnik i robiła siusiu ... jeny ale miałyśmy frajdę z siostrą gdy się bawiłyśmy :)
    Dziękuję za zamieszczenie tego pięknego katalogi i przywołanie tak miłych wspomnień!!

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu