niedziela, 19 kwietnia 2015

Steffi Love AA

Steffi Love AA


Steffi Love AA


Długo wierzyłam w istnienie czarnoskórej wersji Steffi Love starego typu, myślę nawet, że musiałam gdzieś kiedyś takową zobaczyć w odmętach internetu, skoro tak silne to było uczucie, ale niczego na dzień dzisiejszy znaleźć nie mogę (albo szukać nie potrafię), tym samym również zidentyfikować czarnej perły, która zamieszkała w moim lalkowym królestwie.


Ogólnie, czarnoskóre Steffi, niezależnie od roku produkcji są niezwykle rzadkimi okazami, jednakże ja, z moim uwielbieniem do najstarszych egzemplarzy, szukałam czegoś bardzo konkretnego. I oto jest:



Steffi Love AA


Lalka posiada jeden z najstarszych typów ciała, z szerokim korpusem i ładnie wyprofilowanymi rękoma. Głowa osadzona jest na zgrabnej szyjce (późniejsze Steffi mają już potężniejsze karki).

Na tyle główki jest standardowa sygnatura Simby, plecy zaś są wolne od napisów czy loga.



Steffi Love AA


Niestety pojęcia nie mam, kim może być moja czarna Steffi, w związku z czym prosiłabym o pomoc osoby posiadające katalogi bądź wspomnienia o podobnych lalkach, o wskazówki.


Sukienka widoczna na lalce pochodzi z domowych zasobów. Na włosach nie widać znamion pierwotnej fryzury, więc podejrzewam, że za nowości miała je rozpuszczone.


Porównanie odcieni skóry:



Steffi Love dolls


W niedalekiej przyszłości do zestawienia trafi jeszcze lalka Indianka o jeszcze innej karnacji. Marzy mi się jeszcze mulatka Steffi z ślicznym odcieniem "kawa z mlekiem", i może jeszcze się trafi, kto wie? ;)


14 komentarzy:

  1. Przepiękna! Mam jedna ciemnoskórą Stefcię i choć na podstawie zdjęć trudno to porównać, to kolorem skóry plasuje się chyba pomiędzy tymi Twoimi dwiema pannami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... i jak tu ich nie kochać , jak ??? Prześliczne obydwie !! Jeśli Ty niczego na jej temat nie wiesz, to faktycznie musi być unikatowy egzemplarz :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może to tylko złudzenie, ale wydaje mi się, że ciemnoskóra Stefka ma nieco bystrzejsze spojrzenie niż jej blond siostry ;-) Jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowa Stefa! Moim zdaniem z takim zbiorem Stefek mogłabyś założyć osobnego bloga poświęconego tylko tym lalkom, to by była skarbnica wiedzy o Steffi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: Great doll. She is lovely. Very cutie. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka rzadka lalka, i to jeszcze w świetnym stanie? Podejrzewam, że musiałaś się napracować, żeby wyglądała tak dobrze, ale było warto- jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG, jak stefek nie zbieram tak tą bym przygarnął! Cudna! Taki okaz podziwiać to prawdziwe szczęście, a co dopiero posiadać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykła piękność. Stare Stefki są o wiele ładniejsze niż nowe, a ciemnoskórej w realu jeszcze nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. zaiste - Czarna perła z nieodkrytego Lądu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarne stare lalki to dobre stare lalki <3

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu