niedziela, 1 marca 2015

Steffi Love: Sea-Girl 1992

Steffi Love: Sea-Girl 1992


Steffi Love: Sea-Girl 1992


Steffi Love: Sea-Girl 1992


Steffi Love: Sea-Girl 1992


Steffi Love: Sea-Girl 1992


Steffi Love: Sea-Girl 1992


Steffi Love: Sea-Girl 1992


Steffi Love: Sea-Girl 1992


Steffi Love: Sea-Girl 1992


Steffi Love: Sea-Girl 1992

Steffi Love: Sea-Girl 1992


Steffi Love: Sea-Girl 1992


Steffi Love: Sea-Girl 1992


Steffi Love: Sea-Girl 1992

Steffi Love: Sea-Girl 1992


Steffi Love


Steffi Love


Steffi Love


23 komentarze:

  1. Przesympatyczna :) a te loki - rewelacja ! Wspaniale się prezentują...

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeja wersja z pustym matowym korpusem, ja wolę wersję z 1994 z błyszczącym twardszym korpusem:). P.s. I tak jest piękna zawsze o niej marzyłem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie ma to znaczenie, czy korpus jest pusty, czy nie? To porządnie wykonana lalka, ładnie wyważona, bez żadnych niedoróbek.

      Usuń
    2. wiem, wiem ale ja lubię jak to ich ciałko się błyszczy, taki fetysz z dzieciństwa :)

      Usuń
  3. Urocza z niej syrenka :-) wszystkie one mają bardzo miły wyraz twarzy, a moja Steffi pochodzi już z nowszej serii i ma dużo bardziej surową minkę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehm, no faktycznie mało wygodna pozycja, dlatego wypuściłam dziewczynę z pudła :)

      Usuń
  4. piękne ma włosy! na uwagę zasługuje jej pozycja w pudle :) chyba mało wygodna :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Te loczki ma niesamowite! Piękna lalka!
    Dwie pozostałe także urocze!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko jakie one są urokliwe. Patrzę czasem na nowe Stefki i myślę, że czegoś im brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne są wszystkie !!! Ciekawa jestem , czy włosy w tej burzy loków są sztywne ??
    Mam jedną różowoustą Stefcię , która ma wspaniałe, jedwabiste włosy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są miękkie i miłe w dotyku. Martwię się tylko, że loki się kiedyś rozkręcą... :(

      Usuń
    2. Pod Twoim czułym okiem na pewno nic im się nie stanie :):)

      Usuń
  8. Wszystkie trzy są urocze! a syrena ma cudowne loki!

    OdpowiedzUsuń
  9. W dzieciństwie to było moje przekleństwo, teraz jestem zakochana w tych lalkach!:) Twoje Stefcie są zachwycające, prawdziwe kolekcjonerskie rarytasy!:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że nie tylko ja doceniam ich niezwykłą urodę :)

      Usuń
  10. Lunarh, naszła mnie pusta ciekawość: czy masz może w zbiorach Stefkę w swetrze z nadrukiem bohatera Disneya? Jedyna moja Stefcia nosiła fabrycznie nadany fioletowy sweter z (prawdopodobnie) Myszką Minnie, i o ile dobrze pamiętam jej ubranka były wyjątkowo wytrzymałe. Na fali sentymentu (podsyconej Twoimi zdjęciami) szukałam w internetach, niestety niedawny wypust Stef w ubrankach minnie mouse trochę zaciemnia obraz. Orientujesz się może jaka to była seria?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam takiej lalki, ale wydaje mi się, że musi chodzić o serię Disney Fan Club: http://4.bp.blogspot.com/-E0hzi3bNzXo/Uuv7IyYt3jI/AAAAAAAAGw8/-PWT-bp9nZk/s1600/Steffi+Love+Collection+%252793+%252819%2529.jpg

      Usuń
    2. Zajrzałam w ten link i odnalazłam swoją pierwszą Stefcię! To ta z serii Party w czarnej sukience! Rety, ale się wzruszyłam:)))) Pamiętam, jak mnie denerwowała ta sukienka, że jest czarna, ponura, pod samą szyję i z długimi rękawami, a lalki moich koleżanek miały takie różowe, zgrabne sukienusie;) Dziewczyny, dziękuję Wam za te emocje!:)))))

      Usuń
  11. Uwielbiam oglądać Twoje Stefcie :D
    A loki na pewno z 20 lat wytrzymają. Jakieś dwa lata temu widziałam taką syrenkę na Tablicy i mimo że była używana loki nadal miała ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwe skarby, zupełnie nie wyglądają na swój wiek!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow niezwykle rzadki egzemplarz :d gratulacje <3

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu