niedziela, 8 lutego 2015

Tennis Set Betty Teen

Tennis Set Betty Teen


Tennis Set Betty Teen


Zauroczenie lalkami Betty Teen wcale we mnie nie słabnie, co więcej, czuję, że przeradza się w najprawdziwszą miłość! Kocham ich urocze buzie, delikatny uśmiech i to, że zawsze wyglądają świetnie, niezależnie od tego, w co by się ich nie ubrało. Jedynym mankamentem jest to, że są tak trudno dostępne, zwłaszcza w przyzwoitym stanie. Jednakże opatrzność nade mną czuwa i stadko pomalutku rośnie. Wciąż mi tych lalek mało i marzę, że jeszcze kilka się do mnie wprowadzi.


Jednym z najnowszych Betkowych nabytków jest Tennis Set Betty Teen. Lalka, która pewnego dnia została ot tak sobie wystawiona na Allegro. Gdy tylko ją zobaczyłam, poczułam, że musi być moja- i tak też się stało :)



Tennis Set Betty Teen


Tennis Set Betty Teen jest lalką w stanie idealnym, nigdy nie bawionym. Nie posiada co prawda swojego pudełka, ale wciąż jest przyczepiona do oryginalnego kartonika, na którym znajduje się moc akcesoriów do zabawy. Są to okulary, ręczniczek, daszek przeciwsłoneczny, magnetofon, napój, szczotka do włosów, rakietki do tennisa i wielka torba do której wszystko to można schować. Aha- jest też siatka do gry i słupki.



Tennis Set Betty Teen


Tennis Set Betty Teen


Betty posiada specjalny strój do gry składający się z koszulki polo, spódniczki (pod którą są białe majteczki :)), skarpetek i białych tenisówek (zwróćcie uwagę, że lalka ma płaskie stopy!). Na nadgarstkach znajdują się ochraniacze. Dla wygody, długie włosy Betty zostały splecione w dwa grube warkocze przewiązane żółtymi tasiemkami.






Na tyle główki lalki widnieje napis: TONG, zaś na plecach przyklejona jest złota nalepka z napisem "Made in China". Na szczotce do włosów i torbie wytłoczony jest skrót: M&C.



Tennis Set Betty Teen


Tennis Set Betty Teen


Betty Teens by TONG


Betty Teens by TONG



Tenisowa Betty jest minimalnie niższa od tej w różowej sukni, gdyż w przeciwieństwie do niej posiada płaskie stopy.


Na koniec śliczne trio Bettek. Ciemnoskóra lalka nie posiada żadnych sygnatur, a jej ciało jest inaczej zbudowane niż u typowych Betty. Ma też spory problem z płowiejącymi rękoma- będę musiała poszukać dla niej nowego ciałka, zanim zupełnie zzielenieje.


Betty Teens

Macie jakiś pomysł, komu możnaby podwędzić ciemne ciałko z kulką na główkę?

12 komentarzy:

  1. piękna! wszystkie piekne! świetnie, że ją masz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: great dolls. I like very mucho Betty doll. Nice pictures. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ci sie udało znalezc takie cacko? Sliczna jest:) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś to lalki miał ładne sety... A teraz - połowa ubrania woldowana, a akcesoria namalowane na kartonie... Lubię patrzeć na Betty, mają strasznie miłe buźki. Zachowała mi się z dzieciństwa głowa klonika, ale muszę przyznać, że nie ma tak przyjemnego malunku oczu. Gratuluję Murzynki, ciekawy skarb. Niestety nie mam dla Ciebie żadnej propozycji na nowe ciałku, ale wierzę i życzę Ci tego, że sobie poradzisz ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne ciałko jakie mi przychodzi do głowy to od Stefie Indianki. Śliczne Betty! Zestaw zacny. Wcześniej nawet kloniki miały fajne dodatki- trafiłam taką wydmuszkową z adapterem i całym zestawem dodatków do ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  6. każda urocza i żadna moja :) poluję na ciemnowłosą, ale i
    blondi nie zamknęłabym drzwi przed tak słodkim noskiem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i ciekawe laleczki. Ta różowa sukienka jest prześliczna <3 Poproszę też więcej zdjęć z tą czarnulką, bo jakoś tak najbardziej mnie zauroczyła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe te laleczki, delikatne i urocze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Betki - uwielbiam:) maja takie delikatne i subtelne twarzyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I niech ktoś mi powie, że to tylko marny klon, no niech ktoś mi powie!

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu