wtorek, 24 lutego 2015

Moxie Teenz

Moxie Teenz


Moxie Teenz Melrose


Cześć! Coraz mniej znajduję czasu na blogowanie, choć materiałów na wpisy nie ubywa, a wręcz przybywa i to ustawicznie :) Nie przeszkodziła temu nawet mega wyprzedaż lalkowa, którą urządziłam jakiś czas temu na lalkowym forum w ramach uszczuplenia kolekcji przed wyprowadzką z domu rodzinnego. Swoją drogą planuję jeszcze kolejną wyprzę, ale to dopiero przy okazji znalezienia większej ilości wolnego czasu.


A tymczasem chciałabym poinformować, że poszerzyłam swoje zbiory o zupełnie nowy typ lalek- Moxie Teenz. To piękne lalki perukowe z wprawianymi akrylowymi oczami i długimi rzęsami. Są wyższe i masywniejsze od Barbie.


Lalka pokazana na zdjęciach to Melrose z pierwszej serii Moxie Teenz. Mam do niej szczególną słabość.


Moxie Teenz Melrose


Melrose przyjechała do mnie od Lacrimy- w stanie idealnym ze wszelkimi możliwymi akcesoriami, którymi pochwalę się przy okazji kolejnego wpisu o tej lalce.


Ze względu na wielkość lalki chyba będę musiała pomyśleć o sesji w plenerze, bo w moim małym atelier ona się zwyczajnie nie pomieści :)


12 komentarzy:

  1. it´s perfect ^^

    I follow :)
    http://myblythejulyandme.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna!!! ...też bym taką chciała... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta jest prześliczna! świetnie, że ją masz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita lalka, a te jej wielkie oczyska <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest... Mam Melrose z ostatniej, nieperukowanej serii, ale jeszcze nie odważyłam się jej otworzyć ;-) z przyjemnością patrzę więc na nią "uwolnioną" i czekam na więcej zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moxianki to bardzo ładne lalki :) i duże! :D Melrose jest chyba najatrakcyjniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta lalka! Obym tylko zdołała się przed nimi obronić, bo podobają mi się coraz bardziej!
    Chętnie obejrzę więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, nie spodziewałam się u Ciebie takiej lalki, ale jestem zdania, że wszystkiego trzeba spróbować. Też miałam Moxie, ale to nie mój typ jednak :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. One są prześliczne! wielka szkoda, że nie można kupić Moxie Teenz w sklepach. ciekawe dlaczego zrezygnowano z produkcji? zadowalam się póki do zwykłymi Moxie - te lalki są takie lalkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne są te lalki, bardzo lubię zwykłe Moxie - ale te są wyjątkowe z tymi oczkami i rzęsami. takie prawdziwe lalki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Heh aż trudno uwierzyć, że są jeszcze takie lale w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu