niedziela, 11 stycznia 2015

Raquelle razy dwa- na świątecznie!

Raquelle razy dwa- na świątecznie!


Fashion Fever Raquelle 2007 & Barbie Diaries Raquelle 2005


No i udało się! Mam te swoje wyczekane fotki z choinką w tle- co prawda długo po czasie, ale są:) Nie ma ich wiele, ale cieszę się, że w ogóle udało mi się je zrobić. Wystąpią na nich dwie lalki dzierżące to same imię i dwa różne headmoldy: ciemnowłosa z buzią Summer 2003 i ruda Ana/Lara 1998.


Fashion Fever Raquelle już znacie- brała udział w sesji zdjęciowej w plenerze, tutaj.



Fashion Fever Raquelle 2007



Barbie Diaries Raquelle 2005 pojawia się na moim blogu po raz pierwszy- i jako ona we własnej osobie i jako lalka posiadająca headmold Ana/Lara.



Barbie Diaries Raquelle 2005


Jest przepiękną lalką i to właśnie ona, jak dotąd jest moją najukochańszą Larą/Aną w kolekcji.



Barbie Diaries Raquelle 2005


Barbie Diaries Raquelle 2005


Fashion Fever Raquelle 2007 & Barbie Diaries Raquelle 2005


Ruda Raquelle jeszcze nie raz zawita na blogu, zwłaszcza, że na pokazanie czeka jeszcze jej koleżanka Barbie [klik] z tej samej serii, co i ona- Barbie Diaries 2005 :)


20 komentarzy:

  1. o matko! ale ta czarnowłosa ma piękna i delikatną buzię! Cudowna jest!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ruda Raquelle to dla mnie oksymoron!:D No ale piękna jest i widać z twarzy, że charakterna, czarnulka przy niej to kraina łagodności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie! Raquelle zawsze kojarzy mi się z bladolicą panną z kruczoczarnymi włosami :)

      Usuń
  3. Lara jest piękna, jeszcze jej nie widziałam. No, i świetnie ubrana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brunetka jest urocza, ale ruda mogłaby obdzielić charakterem trzy lalki. ;) Uwielbiam te jej zielone, zerkające zalotnie oczy. Twoja nie ma spinki we włosach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma- kupiłam ją używaną. Nie ma spinki, butów i nie wiem, czego jeszcze :/ Na szczęście poza tym jest w idealnym stanie :)

      Usuń
  5. Rudą Raq mam, ale nagą i przez to nie mogę wydobyć jej charakteru. Szkoda, bo jak widzę na Twoich fotkach, to lalka fajna i z potencjałem.
    Czarna Raq zaś, to moje nemezis...- stała sobie w jednym sklepie przez dwa lata, a jak w końcu dojrzałam do jej zakupu, to zniknęła ;(
    Głupi Królik po szkodzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jedna czarna Raquelle o której śnię po nocach- jeśli uda mi się ją chwycić, to być może obecną poślę w świat. Będę pamiętała o Tobie :)

      Usuń
  6. Obie piękne! Nie mogę się napatrzeć! Czarnulkę mam podobną, tylko bez grzywki, a rudowłosa, patrząca w bok "chodzi za mną" już dość długo... Naprawdę cudne lalki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi, both dolls are very lovely, I didn't know them yet :-). The outfits are also lovely, especially from Diaries Raquelle. The faces are beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie lalki śliczne, ale jednak Ana/Lara jest tą, która skupia na sobie uwagę. Może to włosy, może to te zielone oczy skierowane w bok. Mimo dość intensywnych barw użytych w makijażu wygląda bardzo naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ Ty masz talent do wyszukiwania urodziwych Mattelek! przyglądam się i z zachwytem podziwiam- śliczniotki! Świetnie, że ja masz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ruda ma piękne opalizujące oczy - można się zakochać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stawiam na "Fashion Fever Raquelle" mimo, iż jestem "pasjonatem" urody niebanalnej, a wręcz kontrowersyjnej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam jak dziś kiedy widziałam lalki z serii Barbie Diaries w sklepie (ohoho a było to już 10 lat temu, jakby nie patrzeć). I tak stałam i patrzyłam na całą czwórkę, bo mogłam sobie kupić dwie :) Barbie jako najbardziej pospolita odpadła jako pierwsza, a potem nie wiedziałam czy to Raquelle i Tia, czy może Courtney i Raquelle, czy Tia i Courtney pojadą ze mną do domu. W końcu padło na dwie ostatnie, niestety urok Raquelle (choć w bajce była tym złym charakterem, przynajmniej na początku) dostrzegałam po paru latach ;) Gratuluję fajnego rudzielca :)
    Powiedz mi jak wygląda czarna Raquelle? Jakoś kompletnie jej nie kojarzę... Była z serii Fashion Fever?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez czarną Raquelle miałam na myśli czarnowłosą :)

      Usuń
    2. Tego się domyślam, zdradzisz konkretnie która to? ;)

      Usuń
  13. Och, wczoraj właśnie oglądałam Barbie Pamiętniki (nienajgorszy film, szkoda tylko, że aż tak przewidywalny)! Tam te postaci wyglądają mega sztucznie, a przecież ta ruda jest obłędu, jeszcze z tym spojrzeniem z ukosa! Chyba też mam ochotę ją nabyć, ale coś niewytlumaczalnego dzieje się z lalkami, których właścicielki skończyły 15 lat, po prostu gdzieś znikają. Czasem widzę trupy na bazarze, bez ubrania, ze śladami markerów, z podciętymi głupio włosami... Ale nie jest ich jakoś bardzo dużo, więc co się stało z resztą?

    OdpowiedzUsuń
  14. Heh, też się czasem nad tym zastanawiam... gdzie są te wszystkie lalki? Część poupychana na strychach, inne wędrują po rodzinie, a reszta... chyba kończy w śmietniku... :(

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu