sobota, 13 grudnia 2014

Metamorfoza Fabulous Fur Barbie 1983

Metamorfoza Fabulous Fur Barbie 1983


Fabulous Fur Barbie 1983


Pewnego razu wypatrzyłam na Allegro ciekawy zestaw mocno wytarganych lalek Barbie. Większość z nich nie interesowała mnie na tyle, żeby od razu je kupować, ale była wśród nich jedna perełka, dla której warto byłoby powalczyć. Niestety cena wywoławcza zestawu jak na oną chwilę była zbyt wysoka jak na moje możliwości, dlatego postanowiłam odpuścić.


Jakież było moje zdziwienie, kiedy tydzień z kawałkiem później, zobaczyłam, że lalki z niesprzedanego (jupi!) zestawu zostały rozbite na pojedyncze aukcje, z cenami możliwymi do przyjęcia, choć znowu były to dopiero ceny na tzw. start. Trochę się zmartwiłam, czy uda mi się wygrać z milionem zainteresowanych, bo w końcu miałam zamiar zawalczyć o niemały rarytas kolekcjonerski, ale ostatecznie się okazało, że nikt poza mną się nie połakomił.


A tak wyglądał mój mroczny obiekt pożądania. Fotka skradziona z aukcji, w której brałam udział.






Zdjęcie trochę niewyraźne, więc nie byłam w stanie oszacować dokładnych uszkodzeń lalki, ale pewne było, że ma podmienione ciało i ani kawałka oryginalnej garderoby.


Po otwarciu koperty uderzył mnie znajomy zapach starości, a lalka była mocno zakurzona.



Fabulous Fur Barbie 1983


Okazało się też, że Barbie ma spory ubytek w malunku ust, podcięte włosy i troszkę przerzedzeń.



Fabulous Fur Barbie 1983


Baśka natychmiast trafiła do SPA, gdzie została porządnie odmoczona i wyszorowana. Otrzymała też bardziej odpowiednie dla niej ciało ze zgiętymi rękoma.



Fabulous Fur Barbie 1983


Fabulous Fur Barbie 1983


Prawda, że lepiej? Troszkę wyrównałam podcięte włosy i przelałam parę razy wrzątkiem. Jednak, co stary saran, to stary saran.


No i garderoba. Znalazłam prześliczną białą sukienkę a'la Marilyn Monroe. Do tego pierścioneczek z cyrkonią i klasyczne białe czółenka.





Fabulous Fur Barbie 1983


Fabulous Fur Barbie 1983


Fabulous Fur Barbie 1983


Odświeżona Fabulous Fur Barbie spotkała się ze swoją siostrą bliźniaczką. Obie pochodzą z Tajwanu.



Fabulous Fur Barbie 1983


Fabulous Fur Barbie 1983


Fabulous Fur Barbie 1983






Uwielbiam kupować nowe lalki, ale podarować drugie życie steranej latami zabaw i walaniem się po śmierdzącym strychu lalce, to już absolutny kosmos! Marzy mi się jeszcze, aby kiedyś nauczyć się naprawiać drobne uszkodzenia w malaturze twarzy lalek, co może i ma jakieś szanse powodzenia, albowiem ktoś blisku memu sercu właśnie kupił mi zestaw odpowiednich do tego narzędzi :)


11 komentarzy:

  1. Aaaa, wspaniała metamorfoza!:) Po pierwszym zdjęciu myślałam, że z takimi włosami to tylko strzyżenie do łysego i reroot, a tu taki efekt!:) Ja właśnie bardziej lubię kupować używane lalki, zniszczone, ale nie na tyle, żeby nie dało się już ich odratować, ta satysfakcja, kiedy z brudnego straszydełka wyłania się odmieniona piękność - bezcenna! Po moim osiedlu pewnie do tej pory fruwają włosy pewnej długowłosej Scenki, którą w lato rozczesywałam z mozołem na balkonie przez ponad godzinę:) A nowe są tak nudnie czyste i zadbane, nic tylko wyjąć z pudełka i odstawić na półkę, no zero frajdy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Stare lalki jest dużo łatwiej odrestaurować niż te nowe :)

      Usuń
  2. Tak! zgadzam się! Nowe lalki super i tak ogólnie świetne, ale nic nie zastąpi tego uczucia dumy i zadowolenia, gdy wyniszczonej zabawami lalce podarujemy drugie, lepsze życie. No ta u Ciebie, to rewelacja! świetnie, że trafiła od Twój dach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, to niesamowite. Jak spojrzałam na zdjęcie promo, to pomyślałam, że z takiego brzydactwa to nic nie będzie, a później po prostu oniemiałam.

    Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że chyba bym się nie połakomiła na pannę z drugiego zdjęcia! Ty to masz jednak nosa do takich skarbów! Po przemianie wygląda jak Gwiazda Filmowa albo Księżniczka! Piękną ją zrobiłaś!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. What a difference! She looks fabulous in the Marilyn Monroe dress too :-). Great make-over!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ją odrestaurowałaś, wygląda jak po prawdziwym pobycie w SPA! :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ! Uwielbiam oglądać takie metamorfozy !!! :)
    Lalka wygląda teraz doskonale !!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łeeee tam oszukujesz to inna główka, niemożliwe :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu