niedziela, 7 grudnia 2014

Life in The Dreamhouse Nikki 2012

Life in The Dreamhouse Nikki 2012


Life in The Dreamhouse Nikki 2012


W tak przejmująco smutny, szaro-bury, zimny dzień potrzeba mi trochę koloru. Może Nikki pomoże?


Z serii Life in The Dreamhouse zainteresowały mnie właściwie tylko dwie lalki i nie było pośród nich Nikki, a mimo to zamieszkała ze mną. Jak to się stało? Okazja czyni kolekcjonera ;) Pepco, które od kilku miesięcy miało ją w swojej ofercie w zdecydowanie niższej cenie, niż w każdym innym sklepie, parę dni temu jeszcze bardziej spuściło z ceny, sprawiając, że w końcu na poważnie zastanowiłam się nad zakupem.






Tak też i jest. W końcu mam okazję przyjrzeć się z bliska lalce z serii LiTD- jej kartonowym oczom, wszywanym rzęsom i zginaczkowemu ciałku. Lalki o ciele typu Fashionistas wciąż są dla mnie nowością i podchodzę do nich ze sporą dozą ostrożności. Zawsze się boję, że podczas robienia zdjęć zaraz je połamię, albo poluzuję w stawach.


Life in The Dreamhouse Nikki 2012


Nowością jest też dla mnie headmold lalki: Desiree 2001, który choć de facto wcale nie jest najmłodszy, jak dotąd nie pojawił się jeszcze w mojej kolekcji.


Life in The Dreamhouse Nikki 2012


A cóż mogę powiedzieć o samej Nikki? Same pozytywy! Przede wszystkim jest naprawdę ładną lalką, na którą patrzy się z przyjemnością. Ma miły uśmiech, gęste długie włosy i super kolorowe ubranka, które kojarzą mi się trochę z serią Barbie Benetton z lat 90-ych.


Poza podstawowym ubrankiem widocznym na lalce, w pudełku znajduje się jeszcze jedno.



Life in The Dreamhouse Nikki 2012


Life in The Dreamhouse Nikki 2012

Life in The Dreamhouse Nikki 2012 & Barbie Fashionistas: Teresa 2011


Teresa: Coś ktoś mówił o ubrankach? Daj, ja przymierzę!!!

Nikki: Oddawaj, jest moje!!!



Life in The Dreamhouse Nikki 2012 & Barbie Fashionistas: Teresa 2011


Barbie Fashionistas: Teresa 2011 & Life in The Dreamhouse Nikki 2012


Barbie Fashionistas: Teresa 2011 & Life in The Dreamhouse Nikki 2012


Nikki: Przesuń się! Co robisz!?! To wpis o mnie!

Teresa: Z drogi! To ja jestem ulubioną Fashionistką Lunarh!!!


W jakimś sensie to prawda. Teresa dość często przewija się we wpisach kompletnie jej nie dotyczących, bezczelnie ładując się w kadr. A że fotogeniczna, to nie kasuję takich fotek.


Wróćmy jednak do Nikki. Zobaczmy jak prezentuje się w dodatkowym ciuszku z zestawu.



Life in The Dreamhouse Nikki 2012


Life in The Dreamhouse Nikki 2012


Nie najgorzej. Góra bardzo mi się podoba, dół już mniej. Może lepiej by to wyglądało, gdyby spódniczka nie była zszyta z topikiem i wykonana została z mniej sztucznego materiału. Nie mniej jednak, kolory są świetne!


Wraz z przybyciem Nikki, przypałętała się druga lalka z headmoldem Desiree 2001. Kto zgadnie kim jest ta panna? Jestem z niej cholernie dumna :D






17 komentarzy:

  1. Mimo, iż bardzo lubię Teresę to zdecydowanie obie Nikki są Bohaterkami tego posta! Czarnowłosa to czarująca panna ale obok niej, jasnowłosa to prawdziwa piękność! Oj, chciałabym taką mieć! Pokaż, proszę więcej zdjęć tej ślicznej dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę na pewno. Póki co, panna czeka na porządne SPA :)

      Usuń
  2. Mam u siebie 2 inne Nikki, ale ta zdecydowanie jest najładniejsza! Też się za nią rozglądam, ale na to, że można ją znaleźć w Pepco to bym sama nie wpadła:D A taką blondynkę to widzę pierwszy raz w życiu, niesamowite połączenie ciemnej karnacji i jasnych włosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, czasem warto zajrzeć do Pepco! Np. można tam spotkać Bratzillaz w doskonałej cenie!

      Usuń
  3. Wszystkie panny są genialne ;)
    Marzy mi się od jakiegoś czasu taka Tereska, ale jej cena mnie nie przekonuje :/
    Nikki jak wszystkie przedstawicielki Dreamhouse(po za barbie) mi się strasznie podoba.
    Jedynym dla mnie problemem jest to że maja za duże głowy, ale po za tym to nic do nich nie mam ;)
    Jestem ciekaw tej ostatniej panny, bo mnie intryguje, bo widzę ją po raz pierwszy!
    Czekam na wpis o niej ;) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie mogę doczekać wpisu o jasnogłowej ;) Na razie jednak dziewczę się musi nieco odświeżyć.

      Usuń
  4. nowa jakość Nikki! wspaniała, energetyczna, śliczna ta Blondi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze śliczna Nikki:)
    Jestem ciekawa tej drugiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, ale zdecydowanie bohaterką jest tu Nikki, ostatnie zdjęcie przyćmiło zdecydowanie wszystko to co do tej pory przeczytałam i przebieram nogami z ciekawości cóż to a piękność!! Czekam na wpis z niecierpliwością !! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta druga to chyba Benetton Fashion Fever Barbie New York pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny wpis!
    A parcie na szkło obu lalek wyszło rewelacyjnie! to będzie jeden z tych wpisów, który wielodziesiąt razy poczytam z przyjemnością i uśmiechem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzasz? ;) Chyba, że jesteś skrytą wielbicielką tej głupiutkiej Teresy, która co i rusz się gdzieś wciska ;D

      Usuń
  9. Dłuższą chwilę się zastanawiałam czy się na tamto trio nie rzucić, ostatecznie rzuciłam się na coś innego, żeby moim dwóm Nikki na urodzie nie ubyło (bo przy niej mogłoby jej ubyć - tzn. przy blondynie).
    Dreamhousy zupełnie do mnie nie przemawiają, Fashionistki też nie, ale zaczynam patrzeć przychylniej na turlający się od roku po szufladzie łeb Raquelle.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam ją tylko i wyłącznie dla ciała i kiecki. Urwaną głowę wrzuciłam do pudła i bym o niej zapomniała, gdyby nie to, że ostatnio wpadła mi w łapy. Jakoś urzekły mnie te wielkie ślepia i ostatecznie mam Nikki na ciele BB. Już tak zostanie. Drugi zestaw ciuchów jest zdecydowanie słaby. Ja rozcięłam bluzkę i spódnicę. Razem mi się wcale nie widziały.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu