czwartek, 25 grudnia 2014

Fashion Fever Raquelle 2007

Fashion Fever Raquelle 2007


Fashion Fever Raquelle 2007


Od dawna planowałam, że poczynię specjalny wpis gwiazdkowy, ale wszystko, poza lalkami, nawaliło. Żeby jednak ten dzień  nie był tak samo szary i smutny, jak każdy inny, wygrzebałam z dna folderu lalkowego zdjęcia ze specjalnej sesji w terenie. Pamiętam, że to był chłodny dzień i choć wydawało mi się, że jest całkiem jasno, to i tak zdjęcia wyszły dość ciemne. Mimo to są tysiące razy jaśniejsze i przede wszystkim ciekawsze, niż standardowe zdjęcia robione w moim pseudo atelier.


Modelką jest Fashion Fever Raquelle z 2007 roku. Poza brakującą aksamitną wstążeczką pod szyją ubrana jest tak, jak ją Mattel stworzył i odział. Ok- odział, bo jeśli chodzi o ciało, to trochę się zbuntowałam i podmieniłam oryginalnego hobbita na belly button.



Fashion Fever Raquelle 2007


Fashion Fever Raquelle 2007


Fashion Fever Raquelle 2007


Fashion Fever Raquelle 2007


Fashion Fever Raquelle 2007


Fashion Fever Raquelle 2007


Fashion Fever Raquelle 2007


Fashion Fever Raquelle 2007


Pięknie wyglądałaby na tle rozjaśnionej kolorowymi lampkami choinki, prawda? :)

Spokojnych Świąt moi drodzy. Bądźcie silni, zdrowi i piękni :)


8 komentarzy:

  1. Również Ci życzę dobrych Świąt a lalka (kolejna już) jest prześliczna.Cudnie wyszła na pokazanych zdjęciach! Mam podobną tylko bez grzywki i bardzo się cieszę z jej obecności! Pozdrawiam Świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie Raquelles to moje ulubienice wiec jak i ta miałaby mi się nie podobać:) Wydaje się być delikatniejsza niż jej młodsze o kilka lat siostry, ciekawe co Mattel zrobi z Raquelle za kilka lat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, że podarowałaś jej kobiece ciałko! Pięknie Ci wyszła! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, spełnienia marzeń i realizacji planów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez choinki w tle też wygląda wspaniale. To piękna lalka i szkoda byłoby,Lun gdyby się marnowała na hobbicim ciele. W jej makijażu podoba mi się wszystko, no może poza brokatem na ustach :)
    Wesołych świąt Lun!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombowe ma buty! A powiedz mi proszę, czy ciuchy z hobbita pasują na BB?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej powinny pasować, bo różnice są niewielkie. Te ciuszki bardzo dobrze leżą na BB.

      Usuń
  6. miałam już ją kilka razy wrzucić do koszyka -
    ale chyba jednak wolę oglądać u Innych :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu