środa, 12 listopada 2014

Fashion Fever Modern Trends Teresa 2006

Fashion Fever Modern Trends Teresa 2006


Fashion Fever Modern Trends Teresa 2006


Modern Trends Teresa, to lalka za którą kiedyś mocno goniłam. Im bardziej jej szukałam, tym bardziej jej nie było. Po miesiącach wypatrywań, po prostu sobie odpuściłam i zapomniałam.

I co? Pojawiła się sama. Ktoś wystawił Tereskę na Allegro, gdzie powisiała sobie dłuższy czas na licytacji, w której ostatecznie wzięłam udział tylko ja.



Fashion Fever Modern Trends Teresa 2006


Teresa posiada oryginalny strój, w skład którego wchodzi różowy marszczony topik wiązany na szyi, kusa spódniczka z wbudowanym skórzanym pasem i super ciemnoróżowa kurteczka/wdzianko. Tylko buty są zmienione.



Fashion Fever Modern Trends Teresa 2006


Teresa posiada niebieskie oczy i megailość brokatu na powiekach- tak na górnych, jak i na dolnych. Ciemnych ust, również nie idzie pominąć. Poza spódniczką, której nie mogę do końca zdzierżyć, wszystkie elementy wydają się ze sobą ładnie współgrać. Ciekawe, czy na dzisiejsze standardy, Teresa wciąż byłaby trendy?


7 komentarzy:

  1. Congratulations that you found her :-). I love her make-up and hair, it's different!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że udało Ci się ją znaleźć. Bardzo ładna. Najbardziej podoba mi się jej kurteczka. Z pewnością nadal byłaby bardzo trendy. Taka jest elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Tereski :) Posiada świetny kolor ust pod kolor stroju ( a może odwrotnie)

    OdpowiedzUsuń
  4. She has lovely coloring, this Teresa.

    I congratulation you on getting her.

    *******

    Ona ma piękny koloryt, to Teresa.

    Gratuluję uzyskania jej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że udało Ci się ją zdobyć! To perełka i ma świetne ubranko! Żakiecik jest boski i buty również!

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu