czwartek, 27 listopada 2014

Barbie Style Raquelle 2013

Barbie Style Raquelle 2013


Barbie Style Raquelle 2013


Praca, praca, praca... Coraz ciężej znaleźć chwilę czasu dla siebie, już o lalkach nie wspominając. Siedzą sobie te biedaczyny na parapecie i czekają, kiedy się nimi w końcu zainteresuję. Jedna od paru dni dochodzi do siebie po intensywnym, i szczerze mówiąc mało skutecznym SPA włosów, inna ma twarz wymazaną stwardniałą już warstwą Benzacne, a jeszcze inna czeka po prostu na odpicowanie i sesję zdjęciową. I co? Nie ma czasu... nie ma światła... i sił również brak.


Żeby jednak blog pajęczynami nie zarastał, podzielę się z Wami zdjęciami lalek w PLENERZE. Sesja odbyła się miesiąc temu z udziałem Barbie My Style Raquelle, z pierwszej edycji oraz Fashion Fever Shannen, którą mieliście okazję poznać kilka wpisów temu.



Barbie Style Raquelle 2013


Barbie Style Raquelle 2013


Barbie Style Raquelle 2013

 
Barbie Style Raquelle 2013 & Fashion Fever Shannen 2005


Barbie Style Raquelle 2013 & Fashion Fever Shannen 2005


Barbie Style Raquelle 2013 & Fashion Fever Shannen 2005


Fashion Fever Shannen 2005


Barbie Style Raquelle 2013






Barbie Style Raquelle 2013


Barbie Style Raquelle 2013


Fashion Fever Shannen 2005


Fashion Fever Shannen 2005 & Barbie Style Raquelle 2013


Barbie Style Raquelle 2013


15 komentarzy:

  1. za jej ciuchy mógłbym dać się pokroić, ale twarz ma pustą, oczy bez emocji.
    Jej buty to kolejny wykorzystany po raz X odlew. W poprzednich wydaniach fashionistas były juz takie i mam obie pary... https://www.flickr.com/photos/dollbby/14786228998/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba :) Coraz częściej widzę ją na blogach i bardzo mnie zaciekawiła. Ciuszki ma świetne! Bardzo ładna lalka!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uwielbiam Raquelle i jestem właśnie w trakcie zbierania jej najróżniejszych wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą Raquelle. ;) Ta panna gości też w mojej kolekcji i jest taka czarująca a jednocześnie ma charakterek ;) Skakałam z radości jak ją złapałam. U Ciebie na blogu prezentuje się genialnie, zdjęcia są prześliczne.
    Czekam na kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia plenerowe! Rewelacyjnie Ci wyszły! i modelki wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia fantastyczne a panna ciuszki ma genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raquelle jest śliczna, ale to ciuszki ma genialne! Oj jak bym chciała zebrać wszystkie ubranka z tej serii ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from Spain: Nice pictures. I also have this Raquelle. She is very pretty and stylish. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć :) Również jestem kolekcjonerem i bardzo lubię Twojego bloga. Piszę ten komentarz, ponieważ chcę o coś zapytać. Nadal sprzedajesz lalki? Jeżeli tak, to czy jedna z Barbie Dream Time jest na sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Dzięki za miłe słowa! Nie sprzedaję lalek, ale czasem dopuszczam wymianę na interesujące mnie modele :) W tej chwili mam tylko jedną Dream Time Barbie, która stanowi stały element kolekcji. Poszukaj na Allegro, mam wrażenie, że jakiś czas temu była tam jedna Dream Tajmka przebrana w nie swoje ciuchy.

      Usuń
    2. Nie ma za co :D A może chcesz się wymienić? Niekoniecznie na Dream Time. Ty to masz oko. Ja codziennie przeglądam allegro i nigdy nie widziałam Barbie Dream Time. A wiesz może jak była ubrana?

      Usuń
  10. Świetna ta Raq. Najpierw mi się nie podobała, choć była w zasięgu ręki, a teraz, gdy widzę ją na blogach i zazdroszczę, to jej w sklepie nie ma ;(
    Mnie też boli brak słońca, ale jak już się pokaże, to robię po kilka sesji na raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ona się też nie podobała i nie zamierzałam wcale jej kupować. Odmieniło mi się po zobaczeniu lalki na własne oczy. W rzeczywistości jest jeszcze ładniejsza niż na zdjęciach!

      Usuń
  11. Właśnie dzisiaj skusiłam się na tę Raquellę. Nie żałuję. Jest cudowna. W pudełku wygląda gorzej. Po wyjęciu z pudła jest boska. Te gęste włosy... Mmmmmm... :) Fotki cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu