poniedziałek, 27 października 2014

Fashion Fever Shannen 2005

Fashion Fever Shannen 2005


Fashion Fever Shannen 2005


Przedstawiam Wam Shannen. To jedyna, jak na razie, w mojej kolekcji lalka- o tym imieniu i o tym charakterystycznym headmold'zie, powstałym w 2001 roku, nazwanym Tango, bądź New Hispanic. Lalka ma nieco kanciaste rysy twarzy z szerokim u nasady nosem i zamkniętymi ustami. Wśród kolekcjonerów wywołuje skrajne emocje- od zachwytu po odrazę. Postanowiłam naocznie przekonać się, czy naprawdę jest taka paskudna, czy może jest w niej coś ciekawego.



Fashion Fever Shannen 2005


Na okazję przyszło mi trochę poczekać. Shannen kupiłam od super cierpliwej Pani, która sumiennie kompletowała według podanych wskazówek elementy oryginalnej garderoby lalki z trzech różnych wystawionych jako zestaw lalek i jeszcze na koniec dorzuciła granatowe buciki, o których nawet nie marzyłam, że się znajdą :) Brakuje tylko srebrnego paska u spodni, ale to już szczegół.



Fashion Fever Shannen 2005


Spodnie wykonane są z materiału pokrytego mieniącą się granatową folijką, która już się łuszczy i rwie. Nie chcę nawet myśleć, w jakim stanie będzie za parę lat... U góry niebieska bluzka z długim rękawem i srebrny ciepły kaftanik.






Nad włosami musiałam się troszeczkę pomęczyć, bo były mocno napuszone i skołtunione. Super maseczka z jedwabiu i ultra delikatne rozczesywanie dały jednak przyzwoity efekt.


Lalka ma bardzo oryginalną urodę i wprowadza spore urozmaicenie do kolekcji. Przyjrzałam się jej z każdej strony i pod każdym kątem i doszłam do wniosku, że w playline to faktycznie nie zrobi furory, ale w serii lalek kolekcjonerskich ma szerokie pole do popisu, co zresztą mogliśmy podziwiać w przypadku np. Victorii z sagi Twilight z 2010, czy Black Basics Model 12 z 2009. Mam nadzieję, że Mattel jeszcze nie raz sięgnie po ten headmold.






A oto zapowiedź kolejnego wpisu, w którym również wystąpi Shannen.



Fashion Fever Shannen 2005 & Barbie Style Raquelle 2013


7 komentarzy:

  1. Jak ja zobaczyła to od razu pomyślałam, że jest piękna - niem wiem gdzie te skrajne uczucia. Od razu spodobał mi się jej nos - fantastycznie zgrabny:) Piękne oczy. Gratuluję kolejnej ślicznotki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę uczciwie przyznać, że chętnie bym ją zobaczyła u siebie! Bardzo mi się podoba ta twarz! Lalka jest urocza i już cieszę się na kolejny wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją, ale po tjuningu ;)
    Jestem od dawna zafascynowana tą twarzą, która wydaje mi się nieco męska, ale też mocno oryginalna!
    Ale te włosy.... Bosz... Jak sobie przypomnę, to mnie nadal telepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze, że robisz wyprawy poznawcze na kolejne moldy lalek. Bardzo ciekawa! Ma tajemniczy uśmiech. Nie jest wcale brzydka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście ma ciekawą twarzyczkę. Przynajmniej się nie szczerzy jak większość Basiek. Bardzo lubię lalki z zamkniętymi ustami. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie ta lalka przypomina Donnę graną przez Tori Spelling w "Beverly Hills 90210"- bardzo ciekawy mold.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu