niedziela, 14 września 2014

Petra Star von Plasty 1972-1978

Petra Star von Plasty 1972-1978


Petra Star von Plasty 1972-1978


Dzisiejszy wpis dedykuję Dollbby'emu, którego zdjęcia Petr sprawiły, że kompletnie straciłam dla nich głowę. Dziękuję mu nie tylko za inspirację, ale i za wspaniały wsad do kolekcji w postaci blondwłosej Petry Star.



Petra Star von Plasty 1972-1978


Ciemnowłosą Petrę wylicytowałam jakiś czas temu na Allegro.



Petra Star von Plasty 1972-1978


Obie lalki cudownie się uzupełniają.



Petra Star von Plasty 1972-1978


Petry Star produkowane były przez niemiecką firmę Plasty między 1972 a 1978 rokiem. Posiadały ciało TNT ze zginającymi się w kolanach nogami i prostymi rękami. Charakterystyczną cechą lalek były lekko pogardliwie zerkające w bok ślepia z rootowymi rzęsami i błękitnymi powiekami oraz małe usta złożone w "ciup".


Na obecną chwilę nie jestem w stanie dokładnie zidentyfikować moich dziewcząt, ale obie posiadają oryginalne sukienki.



Petra Star von Plasty 1972-1978


Petra Star von Plasty 1972-1978





Petra Star von Plasty 1972-1978


6 komentarzy:

  1. Petry są świetne :) mają takie miłe pyszczki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się te lalki zawsze będą kojarzyć z Gosią a mianowicie z porównaniem ich do pekińczyków :-) Na Twoich zdjęciach każda lalka wygląda pięknie i zachęcająco. Muszę się ogarnąć i dodać coś od siebie na swojego bloga, troszkę mi tęskno do tamtego okresu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, zdjęcia Piotrka są niesamowite, ja też je uwielbiam. Twoje Petry są cudne, a fioletowa sukienka mnie zachwyciła. Ma piękny kolor, fason i ciekawy materiał, co się rzadko zdarza u lalek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, czaiłam się na tą brunetkę.
    Moja blondyna przed rerootem wyglądała jak Twoja blondyna, ciucha już niestety nie miała.
    Nie mam przekonania względem oryginalności tej niebieskiej sukienki. Żyłam w przekonaniu, że one miały bardziej szlachetne te sukienki - blondyna szlachetną ma, a brunetka nie bardzo. To chyba nie były jeszcze lata srebrnych, lśniących nici? Chociaż nie wiem... może i były?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wrażenie, że mam parę dokładnie takich samych.
    http://2.bp.blogspot.com/-pDu4Gbhs1ao/Uuq-GxIbvhI/AAAAAAAAUL0/ts9654Fc7Po/s1600/DSC08414.JPG

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te Petry. Mają w sobie to coś, co miały Barbie z lat 60tych, jakąś elegancję, sugestywną umowność...
    Btw. mamy chyba ten sam model Petry. Mam tylko jedną jedyną Petrę dokładnie w takiej fryzurze jak Twoja blondyna, jej sukienka ma ten sam fason ale jest pomarańczowa ;)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu