poniedziałek, 15 września 2014

Glam Barbie 2012

Glam Barbie 2012


Glam Barbie 2012


To, że kocham się w lalkach Mattel'a z lat 80-ych nie oznacza wcale, że nie mam baczenia i na współczesne. A owszem i mam, acz niezmiennie, niezależnie od roku produkcji, kręcą mnie przede wszystkim lalki playline'owe

Pośród licznych nowości, jakie zaserwował nam Mattel w ostatnich latach, jedną z ciekawszych było stworzenie nowego moldu Hairtastic 2010. Lalki nim obdarzone posiadają śliczne buzie o regularnych rysach, i co bardzo ważne, zamkniętych ustach. W gęstwinie wyszczerzonych lalek, taki łagodny uśmiech to jak niuch świeżo mielonej kawy po przewąchaniu połowy flakonów w dobrze wyposażonej perfumerii.



Glam Barbie 2012


Nazwa Hairtastic pochodzi od nazwy serii lalek, w której po raz pierwszy pojawił się omawiany head mold. Odpowiednikiem amerykańskiego Hairtastic był europejski Glam, w skład którego wchodziły trzy podobne lalki różniące się tylko kolorem: włosów, makijażu i sukienki. Jedna była blondynką z brązowymi pasemkami, druga posiadała na głowie gęstwinę ciemnego fioletu, a trzecia to taka właśnie, jak ta moja na zdjęciach, czyli blondi z dużą ilością różowych pasm, z najładniejszym (wg mnie) pastelowym makijażem.



Glam Barbie 2012


Glam Barbie 2012


Lalki z serii Glam posiadają ciała BB z niezginającymi się nogami ze sztywnego tworzywa. Stroje są bardzo proste, na obu rękach znajdują się plastikowe bransoletki. Każda lalka wyposażona jest w szczotkę.



Glam Barbie 2012





Glam Barbie 2012


Tak naprawdę, od początku celowałam w blondynkę z brązowymi pasemkami, ale mając w sklepie wszystkie trzy lalki w ręku, przekonałam się, że to właśnie różowowłosa jest tą najładniejszą i z nią wróciłam zadowolona do domu.


10 komentarzy:

  1. Podoba mi się jej sukienka, kolor ust i łagodny uśmiech, ale strasznie nie lubię tego sposobu malowania oczu- chociaż na tym moldzie wygląda to nieźle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach słabo to wyszło, ale w dziennym świetle widać jak ładne ma cienie na powiekach. Naprawdę jest urocza :)

      Usuń
  2. O jeejuu jest przeeeśliczna <3 W sumie nie interesuję się zbieraniem lalek (mam nadzieję, że sprzedam kilka swoich, bo chcę się ich po prostu pozbyć) ale ta jest po prostu boska!
    Nwm czy się zainteresujesz blondi (włosy sa jekieś "druciane") z wg mnie dość fajnym makijażem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz coś fajnego na sprzedaż, to daj znać na maila (adres jest na górze w zakładce "About Me") :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ponownie!

      Usuń
  3. Masz rację, ten mold jest super. Zwróciłaś moją uwagę na tą serię i przyznam, że jest interesująca. W tej lalce wszystko do siebie idealnie pasuje: i makijaż, i sukienka, i włosy...Piękna jest, no i ma zamknięte usta...
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. No, powiem Ci, że taka panna pasowałaby do grona Twoich modelek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też na nią zwróciłam uwagę w sklepie - wg mnie to najładniejszy aktualny mold Barbie. U mnie w sklepach ta lalka była podpisywana też Hairtastic, a nie Glam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze! Tak ładna, że aż się dziwię!
    Niby tyle tego różu i turkusów, a nie razi ;) Kojarzy mi się z tymi lodami, co nazywają się "smerfowe" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie pomyślałabym, że taka różowa panna może zauroczyć :)
    Śliczna, świetny mold!

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc dłużej to te zamknięte usta coraz bardziej mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu