niedziela, 10 sierpnia 2014

Na kolorowo!

Na kolorowo!


Jam'N Glam Christie 2001 & Vitamin C 2000


Zbliża się czas zasłużonego urlopu i od razu jakoś mi lżej na duchu. Tak jest mi już dobrze, że wyjęłam najbardziej kolorowe dwie dziewczyny z gablotki i wczuwam pomału w letnie, kolorowe klimaty.



Jam'N Glam Christie 2001 & Vitamin C 2000


Pierwsza z nich to Jam'N Glam Christie z 2001 roku. Kocham ją za te niebieskie włosy i tęczowe oczy. Jak dla mnie, to najpiękniejsza Christie na moldzie Asha 1990, jaką Mattel stworzył.



Jam'N Glam Christie 2001


Jam'N Glam Christie 2001


Jam'N Glam Christie 2001



Drugą lalką jest cytrynowo-włosa Vitamin C z 2000 roku. Jedna z dwóch lalek o moldzie Goddes/Angel 1997 zamieszkujących moją kolekcję. Uwielbiam ją za nietypowy kolor włosów i piękny kształt ust.



Vitamin C 2000


Vitamin C 2000


Vitamin C 2000


Jam'N Glam Christie 2001 & Vitamin C 2000


Jam'N Glam Christie 2001 & Vitamin C 2000


Jam'N Glam Christie 2001 & Vitamin C 2000


Pięknie razem wyglądają. Za nic w świecie bym ich nie oddała- są perfekcyjne :)



Jam'N Glam Christie 2001 & Vitamin C 2000

14 komentarzy:

  1. Baśki z nienaturalnie kolorowymi włosami zawsze na propsie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Są MEGA_ZABÓJCZE!!!!! Cudowne w każdym calu...i nastrajają bardzo pogodnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Both have beautiful faces, I like the outfits too :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście bardzo kolorowe. Żółta bardziej mi się podoba, ale w gruncie rzeczy obie są bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie prześliczne, cytrynówka jest nieziemska;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takich ciekawych włosków jeszcze nie widziałam :) Ciemnoskóra lala podbiła me serce, jest cudowna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne są, kocham lalki z kolorowymi włoskami a tak mało ich mam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaminki to ci mega zazdroszczę <3 Uwielbiam ją. Asha równie piekna! Kolorowowłose lalki rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  9. Christie... ah... Christie <3 Cudna... Witaminka również :)
    Czy pomogłabyś rozszyfrować Superstarkę? Chciałabym poznać jej tożsamość :) http://myworlddolls.blogspot.com/2014/08/ni-z-gruszki-ni-z-pietruszki-barbie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Pannę w kolorze blue posiadam i podzielam Twoje zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta z niebieskimi włoskami to bajka :) przecudna. Znajduje się na mojej liście zyczeń :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu