poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Fashion Fever Kira with Wardrobe 2005

Fashion Fever Kira with Wardrobe 2005


Fashion Fever Kira with Wardrobe 2005


Kira mieszka ze mną od kilku tygodni, a  ja wciąż nie mogę w to uwierzyć. Ta śliczna zatroskana twarzyczka jest tak niepodobna do żadnej innej, że nie sposób o niej zapomnieć.



Fashion Fever Kira with Wardrobe 2005


Fashion Fever Kira śniła mi się i marzyła od dawna, ale zważywszy na standardowe dwa problemy przewijające się u większości kolekcjonerów, a więc: cenę i dostępność lalki, nie brałam na poważnie możliwości zakupu. Tak było do dnia, kiedy, jak zwykle, przypadkiem wdepnęłam w sieci na super ofertę sprzedaży! Aukcja opisana była tylko jako Fashion Fever Doll with Wadrobe- bez dopisku, że to Kira. Zresztą- nie ma co się dziwić sprzedawcy, bo raz, że ewidentnie nie siedzi w temacie lalek, a dwa, na pudełku nie ma żadnej informacji o imieniu lalki.



Fashion Fever Kira with Wardrobe 2005


I znowu- (błogosławiona) niewiedza sprzedawcy sprawiła, że kupiłam bez problemu super rzadką lalkę w super niskiej cenie. I to w dodatku w wersji rozszerzonej- w dużym pudle, z szafą i dodatkowymi ciuszkami.



Fashion Fever Kira with Wardrobe 2005


Czasem sobie myślę, że jakiś duch lalkowy nade mną czuwa, bo tak, jak w życiu mi się wszystko plącze i rozpada w rękach, tak w lalkowych marzeniach ktoś mi chyba dopomaga.



Fashion Fever Kira with Wardrobe 2005


Lalka dotarła do mnie szybko ale nie bez perturbacji. W czasie podróży pudełko zostało zniszczone- przednia szybka się połamała, a ostre krawędzie wepchnęły się do wewnątrz. Na szczęście lalce i akcesoriom nic się nie stało.



Fashion Fever Kira with Wardrobe 2005


Kira posiada stylową nie różową (!) szafę z dwoma wieszakami i wysuwaną szufladą.



Fashion Fever Kira with Wardrobe 2005



Na wyposażeniu są jeszcze różowe wysokie kozaki i dwa komplety ubranek. Tu od razu przepraszam za brak ich prezentacji na lalce, ale tak, jak nie jestem w stanie wytrzymać, żeby nie wyciągnąć lalki z pudełka, tak nienawidzę rozbierania lalek z ich oryginalnych ciuszków- zwłaszcza, jeśli lalka jest absolutnie nowa. Może za jakiś czas zrobię sesyjkę z Kirą w jej dodatkowych ciuszkach, ale to kiedyś kiedyś.  Niech se dziewczyna odpocznie na razie.



Fashion Fever Kira with Wardrobe 2005


Fashion Fever Kira with Wardrobe 2005


Fashion Fever Kira with Wardrobe 2005


Uwielbiam lalki z serii Fashion Fever za doskonale zestawione ultramodne ubranka z wysmakowanymi dodatkami. Kira, jak każda Fashion Fever prezentuje się bezbłędnie! Fioletowe spodnie leciusieńko oprószone srebrnym brokatem, pół transparentna bluzeczka, różowe buciki i szara torebka.






Zero zbędnej tapety na twarzy i figlarny warkoczyk. Kwintesencja naturalności.



Fashion Fever Kira with Wardrobe 2005


Fashion Fever Kira with Wardrobe 2005


Fashion Fever Kira with Wardrobe 2005


Mam wielką słabość do moldu Kay-Lea i obawiam się, że lalki go posiadające niedługo zupełnie zdominują moją współczesną frakcję lalek od Mattela. Kay-Lea 2000 to taka moja milenijna Steffie 1971:)


15 komentarzy:

  1. Jest niesamowita, ma tak nietypowe brwi, że aż dziwne! Zestaw dodatków szokuje, bo dawno nie widziałem tak fajnego! Też uwielbiam ten mold !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam słabość do tych moldów, ale ta jest rzeczywiście przeurocza i się wyróżnia. Dobrze to ujęłaś, "zatroskana twarzyczka" i taka niewinna :) Szafa wspaniała, po prostu rewelacyjna, zupełnie nie w Barbiowym różowym stylu. Gratuluję udanego zakupu!
    Niech duch lalkowy będzie z Tobą ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że taka lalka istnieje. Kupiłabym ją dla samej szafy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, nietypowa buźka! Ciuszki lali też mi się podobają. A taka szafa to świetny lalkowy pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! Prawda z tą twarzyczką :) Taka słodka i niewinna. I te brwi... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubranko niesamowite! Zresztą cała jest piękna, ale bardzo jej pasuje ta zwiewna kreacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest przepiękna , oby dalej Opatrzność Lalkowa nad Tobą czuwała i podsuwała Ci TAKIE zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalna i niespotykana panna o ujmującym spojrzeniu....wszystko w niej jej piękne!
    Dodatki oraz szafa wyglądają bardzo profesjonalnie! Myślę, że to oprawa oczu i czarowne brwi czynią ją lekko zasmuconą, co tylko dodaje jej uroku...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna lalka o ślicznej naturalnej urodzie, a do tego z super dodatki. <3 Gratuluję szczęścia i świetnego zakupu! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaka ona jest piekna :) Bardzo subtelny buziak:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję TAKIEGO łupu :-) Choć wszystkie Kiry są piękne, to Twoja jest jedną z naj naj, jaką widziałam. Zachwyciła mnie ta szafa, nie spodziewałam się nie różowej...

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko trafiłam tu przez przypadek i nie umiem się oderwać od oglądania kolejnych postów. Zdążyłam dostrzec znajome strony z lalkami. Może jak będę przeglądała dalej to moje dawne lalki znajdę. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, rozglądnij się :) Znajdziesz tu nowsze i starsze lalki- Barbie i nie tylko.

      Usuń
  13. Ależ Ci się poszczęściło, gratulacje - przepiękna lalka jeszcze z takimi dodatkami , no no, ja tam już chyba zaczynam wierzyć w lalkowy raj;-)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu