poniedziałek, 8 grudnia 2014

Magic Curl Barbie AA 1981 & My First Ballerina Barbie AA 1986

Magic Curl Barbie AA 1981 & My First Ballerina Barbie AA 1986


 Magic Curl Barbie AA 1981 in Sweet Spring Sweetheart Fashion 1991


Magic Curl Barbie AA to jedna z najczęściej pojawiających się lalek na blogu. Nic dziwnego, skoro z niej taka ślicznotka. Jest bardzo fotogeniczna i ładnie jej w niemal każdym kolorze i fasonie. Dziś otrzymała zupełnie nowy komplecik ubranek pochodzących od Sweet Spring Sweetheart Barbie z 1991 roku.



 Magic Curl Barbie AA 1981 in Sweet Spring Sweetheart Fashion 1991


 Magic Curl Barbie AA 1981 in Sweet Spring Sweetheart Fashion 1991


 Magic Curl Barbie AA 1981 in Sweet Spring Sweetheart Fashion 1991


 Magic Curl Barbie AA 1981 in Sweet Spring Sweetheart Fashion 1991


I na tych kilku fotkach zakończyłabym sesję fotograficzną, gdybym nagle nie spojrzała na inną czekoladkę zazdrośnie patrzącą na koleżankę. Chodź tutaj do nas, pokaż się!



 Magic Curl Barbie AA 1981 & My First Ballerina Barbie AA 1986


My First Ballerina Barbie AA to moja ulubiona lalka z headmoldem Spanish 1983.


 Magic Curl Barbie AA 1981 & My First Ballerina Barbie AA 1986


 Magic Curl Barbie AA 1981 & My First Ballerina Barbie AA 1986


 Magic Curl Barbie AA 1981 & My First Ballerina Barbie AA 1986


 Magic Curl Barbie AA 1981 & My First Ballerina Barbie AA 1986


I która Wam się bardziej podoba? :)

9 komentarzy:

  1. Ależ piękne z nich dziewczyny i pozwól, że nie będę wybierać. Śliczne twarze, piękne burze włosów, fantastyczny makijaż i bardzo ładne ubranka, które im świetnie pasują!
    Ps. Mam podobnie...często się lituję i pokazuję drugą, smutną pannę!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain:great dolls. Fabulous dress in diferents colors. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ona ładna! W sumie obie panny są urocze. Ciuszki Magic Curl idealnie do niej pasują!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam wyboru - a wybieram tę, którą od pierwszego spojrzenia pokochałam miłością szalonej lalkary - baletnica wiedzie prym wśród wszelkich czekoladek i już! jeszcze żadnej nie udało się zdetronizować przesłodkiego kartofelka, choć nie jestem obojętna na urok innych czarnulek, co to to nie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ujęła Magic Curl Barbie z moldem Steffie, który uwielbiam <3 ale może dlatego, że te drugą kiedyś udało mi się balerinę zdobyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne laleczki. Zachwycają gęstymi lokami i pięknym makijażem. Widać, że są w super stanie i tak wdzięcznie pozują przed obiektywem! Chociaż jakbym miała wybierać, to z tego duetu moją faworytką jest Magic Curl Barbie AA. Headmold Steffie prezentuje się przepięknie w tym wydaniu. Ja niestety nie posiadam w swoim zbiorze żadnej czekoladki, ale poluje od jakiegoś czasu na Christie z serii United Colors of Benetton, była to moja lalka z dzieciństwa, która zaginęła niestety w niewyjaśnionych okolicznościach i pewnie dlatego jej kupno wciąż chodzi mi po głowie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie panie wyjątkowej urody, ale chyba jednak nieco przeważa Magic Curl. <3

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu