czwartek, 17 lipca 2014

Do trzech razy Steffi

Do trzech razy Steffi


Steffi Love: Gymnastic Star, Magic Fairy, Bed Time Baby


Oto trzy Steffi Love pochodzące z mniej więcej tego samego okresu produkcji (2001-2003). Każda z nich posiada ten sam rodzaj ciała i podobny, choć wcale nie identyczny sposób malowania twarzy.


Steffi Love: Gymnastic Star, Magic Fairy, Bed Time Baby


Najbardziej swojsko prezentuje się Bed Time Baby Steffi, znajdująca się jako pierwsza z prawej. Ma typowy dla większości Steffi makijaż z niebieskimi powiekami i czerwonymi ustami. Ona też wyróżnia się nieco innym rodzajem tworzywa użytym do stworzenia ciała i główki. Widać to wyraźnie na buzi, która wygląda jakby była spocona.
 


Bed Time Baby Steffi Love





Bed Time Baby


Mimo tej błyszczącej buzi, Bed Time Baby Steffi to piękna lalka z cudownie miękko układającymi się włosami.


O Magic Fairy Steffi opowiadałam w tym oto wpisie.



Steffi Love Magic Fairy


Ale gimnastyczki jeszcze nie było:


Gymnastic Star Steffi Love


Ona również, jak Magic Fairy, posiada nietypowy makijaż- tym razem w różu.


Gymnastic Star Steffi Love


Gymnastic Star Steffi Love





Trzy odsłony jednej Steffi Love: gimnastyczka, magiczna wróżka i mama :)


Steffi Love: Gymnastic Star, Magic Fairy, Bed Time Baby

12 komentarzy:

  1. Gimnastyczka jest bardzo ładna, podoba mi się jej delikatny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ładne te Stefki! Najbardziej podoba mi się Bed Time.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najciekawsze jest to, że, o ile mnie wzrok nie myli, do sesji promocyjnej Steffi Bed Time Baby wykorzystano lalki ze starym typem ciał i (chyba?) "starą" główką... Kilkakrotnie widywałem takie zawirowania. Tu nie rzucają się one aż tak w oczy. Przynajmniej nie tak, jak w przypadku starej Steffi (z połowy lat 90.) na zdjęciu i tej z nowym headmoldem w pudełku! Ciekawe...
    Szkoda, że o Steffi wiadomo tak niewiele...
    Tym bardziej super, że postanowiłaś pokazać swoje Steffi! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gimnastyczka moim zdaniem najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie wszystkie są śliczne! Cudne buźki i włoski! Urocze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stefki z tego okresu podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne Stefki ! Wszystkie bardzo mi się podobają, a ta opaska na włosach- cudo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne. Jakie mają piękne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście Bed Time Baby całkiem przypadkiem ma gadżety niemal identyczne jak baśkowa Kelly z lat 90. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne Stefki! Niby takie same ale dzięki różnym makijażom to zupełnie inne lalki :) Współczesne Stefcie w ogóle mnie nie pociągają, ale te są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Stefki 😄 posiadam takie bujane łóżeczko od Bed Time, jeśli chcesz mogę podesłać bo jest mi zbędne.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu