piątek, 18 lipca 2014

Diana's Box

Diana's Box


Diana's Box


Pośród Waszych wspomnień na temat Diany, przewijała się informacja o lalkach sprzedawanych w przeźroczystych foliowych opakowaniach. Bardzo długo nie potrafiłam sobie tego do końca wyobrazić, aż przyszedł dzień, że zagadka sama się rozwiązała. Wraz z pakietem różności lalkowych trafiła mi się i Diana i opakowanie od Diany.



Diana's Box


Diana's Box


Widoczna na zdjęciu Diana ubrana jest we współczesną sukieneczkę ale wcale bym się nie zdziwiła, gdybym gdzieś wygrzebała od niej oryginalny strój (w kupionej paczce różności lalkowych były też i ubranka, ale nic, co na pierwszy rzut oka świadczyło o przynależności do Diany).


Najważniejsze, że wiem już jak wyglądało opakowanie od Diany (podejrzewam, że musiało ono zawierać jeszcze jakąś wewnętrzną tekturkę, do której przytroczona była lalka i akcesoria od niej) i logo jakim sygnowane były produkty z nią związane. Kolejna cegiełka wiedzy na temat tej popularnej niegdyś, a dziś już nieco zapomnianej, lalki.


9 komentarzy:

  1. W takich torebkach były też sprzedawane Jennifer. Ciekawe, czy miały jednego producenta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tajemnicze pudełko Diany o którym wiele osób mówiło, ale mało kto je tak naprawdę pamiętał, w końcu zostało ujawnione! To historyczny moment - jesteś chyba pierwszą osobą, która je ma i pokazała. Tę notkę trzeba chronić - jest bardzo cenna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że już czas aby Diana miała w necie swój własny kącik… jakąś stronkę, nawet skromną na razie, z racji małej o niej wiedzy… ktoś wie jak to się robi? :D ta torba to SKARB!

    OdpowiedzUsuń
  4. Diana super, a pudełeczko świetne, gratuluje zdobyczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! Takie znaleziska lubię bardzo! Aż mnie ciekawość zżera, jakie jeszcze skarby przyszły wraz z tą paczką...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zdobyczy :) i jestem niesamowicie ciekawa cóż za cuda przyszły w tak ciekawym opakowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie wierzę! Pamiętam dokładnie to opakowanie, to był początek lat '90, zazdrościłam strasznie mojej koleżance tej torebki, bo służyła jako torebka to trzymania ubranek. Szczególnie że to były czasy kiedy foliowa np. kosmetyczka była unikatem. Ona miała Dinę, wtedy to prawdziwy unikat - marzyłam o takiej, jej miała długie do pasa proste włosy i śniadą skórę, przepiękna, ciałko nie różniło się od zwykłej Barbie, wyglądała jak wytwór Mattela.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu