sobota, 14 czerwca 2014

Divergent Tris 2014

Divergent Tris 2014


Divergent Tris 2014


Dzięki Mangalardze z forum DF zamieszkała u mnie śliczna dziewuszka z wielbionym przeze mnie moldem Kay-Lea. Po prawdzie to sam jej łebek. Wiele osób, kupuje Divergent Tris dla superjasnego artykułowanego ciała, które z powodzeniem można podarować wszelkim jasnym łebkom- mi na szczęście jest ono zbędne.

Tris równie dobrze prezentuje się na zwykłym belly buton.


Divergent Tris 2014

Divergent Tris 2014


Niestety nie wiem, od kogo Tris pożyczyła sukienkę, acz podejrzewam, że od jakiejś Scenki.



Divergent Tris 2014


Kolor stroju podkreśla błękitne oczy modelki i dobrze współgra z jej jasną karnacją.



Divergent Tris 2014


9 komentarzy:

  1. Panna jest prześliczna, piszę to z leciutką dozą zazdrości... Buzia i włosy cudne! Jasna karnacja bardzo jej pasuje! Sukienka pod kolor oczu! Piękność!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I have Tris in my collection. She is fabulous. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo do twarzy jej w tym kolorze, śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda obłędnie w tej sukience :D Czekam na swoją Tris też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi ona jakoś od samego początku nie podpasowała. Nie jest brzydka... ale jakaś nudna, nic specjalnego w niej nie ma... Ciałko dobrałaś idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo.... to jest piękna lalka, ma takie delikatne rysy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też czekam na jej główkę :) Bardzo jej pasuje ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jestem fanką blondi - ale ta pannica już na starcie podbiła me serce - tak subtelnej a jednak absolutnie nieprzeciętej niuni dawno już nie widziałam!!! szczerze zazdroszczę!!! gdyby kiedykolwiek zapragnęła zmienić domek - ustawiam się pierwsza w kolejce... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu