poniedziałek, 17 marca 2014

Hollywood Nails Barbie 1999

Hollywood Nails Barbie 1999


Hollywood Nails Barbie 1999


Moją pierwszą lalką w kolekcji była właśnie ona- Hollywood Nails Barbie z 1999 roku. Oczywiście, nie ten sam egzemplarz, ale model ten sam. Jak dla mnie, najpiękniejsza przedstawicielka ery Generation Girl.



Hollywood Nails Barbie 1999





Hollywood Nails Barbie 1999


Mimo, że lalka nie jest zupełną nówką, zachowana jest w stanie idealnym. Posiada swoje pudełko i kompletne wyposażenie. W jego skład, poza wieloczęściowym ubrankiem, torebką, szarfą i szczotką do czesania włosów






wchodzą także akcesoria do przyozdabiania paznokci- plastikowe tipsy, plasterki do ich naklejania, lakier oraz różowy brokat.






 Sama lalka również ma pomalowane paznokcie na seledynowo.



Hollywood Nails Barbie 1999


Hollywood Nails Barbie 1999


Troszkę zdjęciowego spamu ukazującego urodę lalki i możliwości miksowania jej ciuszków.



Hollywood Nails Barbie 1999

Hollywood Nails Barbie 1999

Hollywood Nails Barbie 1999

Hollywood Nails Barbie 1999

Hollywood Nails Barbie 1999

Hollywood Nails Barbie 1999

Hollywood Nails Barbie 1999


W tym samym roku, co wyszła seria Hollywood Nails, Vivid Imaginations wypuścił swoją tipsiarską lalkę. Sindy jest ewidentnie wzorowana na Hollywood Nails Barbie. Obie dziewczyny mają blond włosy przeplatane ciemnymi pasmami, niebieskie stroje i pomalowane paznokcie u rąk.

A może to... przypadek?... 



Hollywood Nails Barbie 1999 & Party Nails Sindy 1999


Party Nails Sindy 1999 &


Hollywood Nails Barbie 1999 & Party Nails Sindy 1999


Party Nails Sindy 1999 & Hollywood Nails Barbie 1999


Więcej o Party Nails Sindy, możecie poczytać tutaj.


Niestety do Barbie nie dołączono żadnego katalogu, jedynie instrukcję obsługi tipsów:






Hollywood Nails: Barbie, Christie, Teresa


Teraz zostało jeszcze zapolować na pozostałe dwie dziewczyny z serii :)


13 komentarzy:

  1. Hello from Spain: the first Barbie is gorgeous. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. To piękny, turkusowy skarb a nie Barbie! W tych odcieniach jest jej tak bardzo do twarzy! Śliczna! Na pewno Ci się uda skompletować całą trójkę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo... Ona jest naprawdę zachwycająca .... To jedna
    z najładniejszych Barbie, jakie widziałam ...
    ... i tyle zieleni .... Cudo.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie spodziewałam się, że ta Barbie tak mi się spodoba. To pewnie zasługa kolorystyki - ten niebieskozielony kolor przepięknie wygląda na lalce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajną ma stylizację i akcesoria. Z tej serii najbardziej podoba mi się Teresa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta Barbie ma oryginalny, ciekawy i nietypowy look, od razu przypomina przełom milenium, aż miło powspominać :) Ogólnie jedna z ciekawszych serii Barbie. Gratuluję zdobycia okazu w tak idealnym stanie, normalnie nówka sztuka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jedna z lalek, którą kojarzę z podwórka :)) Jak tylko trafię taką w takim stanie, to nie odpuszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O to już wiem od której lalki pochodzi ta zielona bluzeczka przeze mnie odziedziczona po kimś:)
    Lalka rzeczywiście posiada dużo uroku i te kolory - fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja marzyłam o tej lalce. Ona była taka, taka... NIESAMOWITA...! Te włosy, kolory, te ciuszki, te paznokcie. Idealna <3
    Serdecznie Ci jej gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna lalka i mój ulubiony kolor :) zestawienie fantastyczne!! Jak uda mi się na taką trafić chętnie wezmą ją do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę sobie wybaczyć, że moja "Hollywood Nails" też miała tą spódniczkę z wełny i... mój kot ją zjadł! Wiem, że były też wersje tych lalek bez włóczkowych dodatków i z minimalnie innymi akcesoriami w pudle.
    Też ją uwielbiam! Jakoś umknęła mi Christie z tej serii, a wygląda ślicznie. Mam nadzieję, że ją też zdobędziesz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To te czasy, kiedy zwykłe lalki dla dzieci były (powiem trochę na wyrost) wizjonerskie. Dopracowane projekty, ciekawy makijaż i dodatki... Te czasy raczej nie wrócą :(
    Takie moje narzekanie na fali Drama z Flickrem i szansie przyjrzenia się z bliska współczesnemu playlinowi.

    OdpowiedzUsuń
  13. ta lalka jest bardzo wysoko na mojej wishliście:) podoba mi się w niej wszystko i gdy tylko nadarzy się okazja od razu ją kupię ! zresztą pamiętam ją z dzieciństwa.... dodatkowy plus ;P

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu