poniedziałek, 17 lutego 2014

Hollywood Star & Betty Teen

Hollywood Star & Betty Teen


Hollywood Star & Betty Teen


Dzisiejszy wpis powstał specjalnie dla Balantyny, która poprosiła o zestawienie na jednej fotce Kingletki z Betty Teen. Wielu osobom te dwie piękności mieszają się ze sobą, czemu wcale się nie dziwię, ponieważ rzeczywiście, w ogólnym zarysie mają wiele cech wspólnych. Dzisiaj, kiedy mam już małe stadko jednych i drugich lalek, dziewczyny przestały mi się wydawać podobne, ale pamiętam, że na początku i ja uważałam je za niemal identyczne.



Hollywood Star & Betty Teen


Pierwszą cechą wspólną jest fryzura na palemkę- burza krótkich kędziorów na większym obszarze główki plus dłuższe pasemka spływające na kark. Druga- charakterystycznie rozczapierzone brewki. Trzecia- podobny (acz nie identyczny) zarys twarzy.



Hollywood Star & Betty Teen


Buzia Kingletki jest mniej pyzata, nos nieco krótszy, a podbródek ostrzej zakończony niż u Betty. Oczy u tej pierwszej wydają się większe i szerzej otwarte. Oczy Bettywęższe i posiadają wszyte rzęsy, czego nie ma już Kingletka.

W moim odczuciu Kingletka sprawia wrażenie skromnej, acz wesołej, pogodnej dziewczyny. Betty zaś jest bardziej tajemnicza, dostojna i emanuje melancholią.

Obie bardzo mi się podobają i wpasowują w to, co podoba mi się u lalek najbardziej. Nie wiem, jakie mogą mieć koneksje i czy np. Kingletka nie jest przypadkiem tanim klonem Betty Teen, ale jakie to ma właściwie dziś znaczenie? Podejrzewam, że tak, jak w przypadku Dian wiele pytań zostanie na zawsze bez odpowiedzi.


4 komentarze:

  1. Obie lale są śliczne. Ich fryzurki przypominają te, które kiedyś nazywano "na szwedkę". Delikatne i urocze. Piękne, pasujące sukieneczki. Słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: awesome dolls. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są tak samo śliczne, ale jeśli bym miała wybierać to Betka jest moją faworytką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O popatrz – a mnie niedawno ktoś poprosił o zidentyfikowanie właśnie Kingletki a ja nie wiedziałam że to ona! Znałam ją tylko z widzenia. Mi się jakoś one nie wydają podobne… ale gdybym ją samą zobaczyła to niewykluczone, że uznałabym ją za jakąś wersję Betty… bardzo pomocny wpis, dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu