piątek, 31 stycznia 2014

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam...! Zadziwiła mnie ta Traumhochzeit, ma zupełnie inny headmold. Chciałabym ją zobaczyć z bliska, żeby wiedzieć, na co polować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej chwili, poza klasyczną Steffi, mam jeszcze taką z moldem Betty Teen :)

      Usuń
  2. Napracowałaś się przy skanowaniu, ale naprawdę zrobiłaś mi przyjemność. Jestem zachwycona wszystkimi lalkami, ubrankami, mebelkami! A nade wszystko zaskoczona jestem i zdziwiona wspaniałością włosów u tych lalek! Fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cieszę się, że moje żmudne skanowanie na coś się przydało :) A włosy to te stare Steffki miały imponujące!

      Usuń
  3. Ach... ach... ach... tyle fajnych rzeczy. Lalki w zabójczym stężeniu ilościowym (teraz te które mam wydają mi się tak nieliczne...).
    Serdeczne podziękowania za zawzięcie skanowalnicze pragnę wyrazić, bo naprawdę bardzo chciałam zobaczyć co tam się kryje (acz nie przypuszczałam, że to aż tyle stron).

    A tak poza wszystkim to bolesne. Gdyby się tak dało to pognałabym do sklepu po co najmniej tuzin z nich, a tu się trzeba otrzepać z ekscytacji i pogodzić z myślą, że kieedyś mooże traafi mi się - jeśli szczęście dopomoże - jedna, max dwie (kompletne mam na myśli).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bolesne i to jak... zwłaszcza, jak się pomyśli, że te lalki stały na półkach polskich sklepów, a wielu z nas nawet miało je na własność! (MIAŁO i już nie ma) Ja niestety nie miałam żadnej Stefki i szczerze mówiąc nie umiem nawet sobie wyobrazić, czy na tamten czas by mi się jakaś spodobała, czy nie. Dziś z kolei dam się pochlastać za poniektóre egzemplarze :"D

      Usuń
  4. Dzięki Tobie wiem już kim była moja ulubiona lalka z dzieciństwa!! :) pamiętałam tylko, że sukienka była w kolorze butelkowej zieleni, z bufiastymi rękawami i że miała wzorki takie jakby cekiny, kółka... okazała się być z serii Broadway! Jeśli nie masz nic przeciwko to zapiszę sobie tę stronę katalogu na której jest "moja" Stefka :)
    Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki mam ubranko steffi disney fan club o czym nie wiedziałem. tak wiele wspomnień mam z moldem i makijazem z lat 93:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny katalog, a jaki gruby! Nie mogę napatrzeć się na te wszystkie lalki i akcesoria :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny katalog, a jaki gruby! Nie mogę napatrzeć się na te wszystkie lalki i akcesoria :)
    Serce mi płaczę na myśl o tych Stefkach, które miałam, ale oddałam :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten katalog, jakie ta Stefka miała dodatki...cudo:) Czasem się stare Stefki trafiają, ale jeszcze nie przydarzył mi się do nich żaden dodatek:(

    OdpowiedzUsuń
  9. FANTASTYCZNY katalog – dzięki za pokazanie! Chociaż mi została tylko jedna Steffi w kolekcji to jednak darzę ją wielką sympatią i zawsze chce mi się dokupić jeszcze jedną albo dwie… dowiedziałam się przy okazji że do ubranek też dodawane były katalożki… myślałam że tylko do lalek! :D

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu