środa, 8 stycznia 2014

Deluxe Quick Curl P.J. in Fashion Fever Modern Trends Fur

Deluxe Quick Curl P.J. in Fashion Fever Modern Trends Fur



Deluxe Quick Curl P.J. in Fashion Fever Modern Trends Fur



Dziś zaleję Was typowym spamem zdjęciowym z jedną z moich najukochańszych lalek w kolekcji. Pamiętacie? P.J. przyjechała do mnie w stanie totalnego rozkładu- bez lewej dłoni, z odpadającym prawym ramieniem i sklejonymi na amen nogami. W dodatku na głowie po bujnej czuprynie został ino waciasty kołtun, który zgoliłam już pierwszego dnia po przybyciu lalki.



Deluxe Quick Curl P.J. in Fashion Fever Modern Trends Fur



Pierwsze, co zafundowałam tej ślicznotce to nowe włosy i piękną sukienkę, ale wciąż było mi mało. Miałam wrażenie, że lalka jest martwa, mimo wszystkich zabiegów. Szukałam nowego ciała dla P.J. ale ceny skutecznie odstraszały- tym bardziej, że wcale nie jest łatwo dobrać odpowiedni odcień sugerując się jedynie zdjęciami w sieci.



Deluxe Quick Curl P.J. in Fashion Fever Modern Trends Fur



Główka wchodzi na sztyft, więc ciała z zaczepem kulkowym specjalnie się nadawały- co więcej, klasyczne TNT wyglądały jakość niezgrabnie w połączeniu z główką P.J. W końcu mnie oświeciło. Nie wiem, czemu dopiero teraz, ale ważne, że w ogóle! Znalazłam idealne kolorem ciało BB i przymierzyłam. Oczywiście montowanie główki na zaczep nie było prostym zabiegiem, a i efekt nie jest tak doskonały, jak w przypadku główek dedykowanych, ale jest dobrze.







W końcu moja ukochana P.J. odżyła! Ma obie łapki i super zgrabne ciało! Dostała też nową garderobę- jest to szary płaszczyk wykończony futerkiem z kolekcji Modern Trends od Fashion Fever 2005. Czarne kozaczki są od kompletu. Przymierzałam ten zestaw na wielu lalkach jednak żadna nie wyglądała w nim tak doskonale, jak P.J.




Deluxe Quick Curl P.J. in Fashion Fever Modern Trends Fur


10 komentarzy:

  1. Witaj Lunarh, przeglądałam zdjęcia Twojej panny kilka razy, bo mi się bardzo podoba! Ma śliczną buźkę a z nowym ciałkiem i w nowym ubraniu wygląda bajecznie! To nie spam zdjęciowy tylko piękna prezentacja nowej lalki!

    OdpowiedzUsuń
  2. I nagle stara lalka, którą ktoś gdzieś spisał na straty, zyskała zupełnie nowy "imidż" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest poprostu Piękna... Taka Lady Gray... Ciekawie uczesane włosy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: great outfit. I like very much. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaaaaaaaaaaaaaaaa! ależ cudnie wygląda!! Rewelacja!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, a ile ja się naszukałam ciałka dla mojej quick curl. Miało być tak pięknie, byłam gotowa zdekapitować dla niej dowolny plastik w stadzie, ale nic do niej nie pasowało, kulkowe nie, bb nie, bo wyglądała mi z tym jak maksymalna nienaturalność (się niepotrzebnie uparłam że chcę ją ubrać w kostium benneton barbie), już się prawie poddałam kiedy natrafiłam na ciało od klona z pięknym czopkiem zamiast zaczepu.

    To złudzenie przez tą puchatość, czy ona naprawdę wygląda dobrze i proporcjonalnie w okolicach szyjnych na tym ciałku? A i ciuchy świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś już za późno, ale jutro cyknę fotkę Pidżejki w kusym wdzianku :3 Zamieszczę je chyba tutaj, w tym poście.

      Usuń
  7. wooow,świetnie wygląda!pięne włoski,cudne futro!babka z klasą!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym ją automatycznie na fashionistkowe ciałko przerzucił, taki ma słodki pyszczek <3
    Pasuje jej ten blond. Te Steffi Miały urok <3

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu