wtorek, 10 grudnia 2013

My Scene Miami Getaway Kenzie with Vespa Scooter 2003

My Scene Miami Getaway Kenzie with Vespa Scooter 2003


My Scene Miami Getaway Kenzie with Vespa Scooter 2003


Wstrętna ruda małpa. Jeszcze na dodatek piegowata. Nie lubię My Scenek! To wszystko przez Privace i jej lalki! Za dużo przesiadywałam na jej blogu i teraz mam- rosnącą kolekcje wielkogłowych paskud. Mam czarną, mam blond, mam brunetę, więc musi być i ruda, co nie!? To i jest! Proszę!


My Scene Miami Getaway Kenzie with Vespa Scooter 2003


Dobra, przyznaję... jest w nich coś ładnego, nawet bardzo ładnego. Panie, nie pytaj, co, bo nie wiem... Moja fascynacja tymi lalkami jest dość świeża i na dobrą sprawę, to dopiero zaczęłam się rozglądać. Od razu mówię, że nie wszystkie mnie zniewalają. Część nawet odrzuca na kilometr. Np. nie znoszę tych z mocno brokatowymi ustami i w ogóle zbyt dużą ilością tapety na gębie. W sumie większość Scenek jest przemalowanych, ale można wybrać i takie, które prezentują się całkiem przyjemnie.


My Scene Miami Getaway Kenzie with Vespa Scooter 2003


A Kenzie, pojawiła się w kolekcji głównie dlatego, że mam świra na punkcie rudych i/lub piegowatych. Sama zawsze marzyłam o piegach, ale mimo, że w genach powinnam je mieć, nie pojawiły się nigdy na mojej twarzy. Bu... Wynagrodzę to sobie więc piegowatymi lalkami :D


My Scene Miami Getaway Kenzie with Vespa Scooter 2003


Nie mam oryginalnego ubranka lalki, więc odziałam ją w sukienkę od jednej z Fashionistek. Wolałabym na nóżki założyć jej prawdziwe scenkowe buty, ale póki co, nic odpowiedniego nie posiadam. Podejrzewam, że w najbliższej przyszłości to się zmieni i jeszcze przestylizuję Kenzie. A póki co, cieszę nią taką, jaka jest :)


8 komentarzy:

  1. Śliczna jest!!! Właśnie dlatego, że RUDA i PIEGOWATA!!!
    Miałam ją u siebie ale jakoś miłość mi przeszła choć teraz żałuję... może innym razem kiedyś sobie sprawię...

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja będę powtarzać do znudzenia, że Scenki są fajne : ) Każda jedna, którą widzę u Ciebie cieszy mnie. Przez wiele lat to właśnie one podtrzymywały moje zainteresowanie wydawanym aktualnie playlinem tak jak teraz robią to Monsterki. A jeżeli chodzi o prawdziwe scenkowe butki, to naprawdę można wsiąknąć :) Większy rozmiar Scenkowego obuwia dał projektantom pole do popisu. To właśnie w tej serii pojawiły się najbardziej pomysłowe, kolorowe jak nigdy i wypracowane modele playlinowego obuwia, co sprawia, że nawet z tymi lalkami My Scene, których makijaż nie podoba mi się do końca ciężko mi się rozstać, właśnie z powodu ich butów ;)

    Kezie ma mnóstwo wdzięku. Zawsze mnie dziwi, że ukazało się ich tak mało. Usiłuję sobie przypomnieć czy poza tą na skuterze, Kenzie Mascarade, Kezie Shooping Spree ze straganem oraz tą uśmiechnięta były jeszcze jakieś inne Kenzie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, mniam, jaka ona śliczna :)
    Kocham je wszystkie , nawet paskudniczki-tapeciary :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna, a ja się właśnie zastanawiam czy mojej na all nie puścić. Może chcesz jeszcze faceta? Mam kilku na zbyciu ;)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu

Archive