czwartek, 12 grudnia 2013

Hollywood Star- Twin Sister 1989

Hollywood Star- Twin Sister 1989


Hollywood Star- Twin Sister 1989


Chciałabym móc rzec, że moja pierwsza Kingletka o brązowych włosach napadła na mnie i zażądała koleżanki dla siebie, zwłaszcza o odmiennym kolorze włosów, dlatego poszłam i załatwiłam... ale prawda jest taka, że to ja napadłam na biedną Gosię i tak długo wierciłam jej dziurę w brzuchu, aż mi uległa i oddała jedną z dziewuszek...



Hollywood Star: Twin Sister & My Home 1989


No bo... Gosia miała dwie identyczne blondyneczki, a ja tylko brunetkę... no i tego... no... Wymieniłyśmy się. Ona mi dała Kingletkę, a ja jej... nie powiem co. Jak będzie chciała pokazać na blogu, to pokaże, a jak nie, to Wasza strata, bo równie ładna, co i Kingletka :P

A tak wygląda przecudowna blondynka od Gosi. Moja ciemnowłosa pannica jest w pełni usatysfakcjonowana (a ja to już w ogóle pod sufitem fruwam <3)



Hollywood Star: Twin Sister & My Home 1989


Mimo, że obie lalki dzierżą ten sam headmold i malunek twarzy, to drobne niuanse, takie jak maleńka różnica w zarysie ust, sprawia, że są zupełnie różne. Blondyneczka jest pogodniejsza, brunetka, jakby taka zamyślona. Pewnie i kolor włosów może wpływać na to wrażenie i krój ubrania,
 


Hollywood Star: Twin Sister & My Home 1989


Dziewczyny serdecznie się uściskały na przywitanie. Muszę Wam powiedzieć, że to wspaniałe uczucie, móc zestawić ze sobą te dwie lalki.



Hollywood Star: Twin Sister & My Home 1989


Obie, mimo, że kupione z trzeciej ręki, są w stanie idealnym, oraz posiadają swoje oryginalne stroje. Ogromny powód do dumy dla mnie.



Hollywood Star: Twin Sister & My Home 1989


Blondynka od Gosi pochodzi z zestawu My Twins, w którego skład wchodziły dwie różne lalki. Ciężko stwierdzić, jak wyglądała ta druga, bo zestawy były składane losowo. Mogły to być dwie blondynki, albo jedna blondynka, a druga brunetka, ewentualnie mogły różnić się długością włosów, albo i nie. Jest duże prawdopodobieństwo, że druga blond Kingletka, którą mieszka u Gosi, może być TĄ drugą.



Hollywood Star- Twin Sister 1989


Hollywood Star: Twin Sister 1989


Wspaniała lalka, z każdej możliwej strony. Z tyłu też.



Hollywood Star: Twin Sister 1989


Włosy na palemkę, identyczne, jak u wielu lalek TONGa.



Hollywood Star: Twin Sister 1989


Sukienka blondynki posiada interesujący krój. Cała w kropeczkach, z marszczeniem na biodrach i kołnierzykiem pod szyją. Trzeba przyznać, że bardzo elegancko się to prezentuje.



Hollywood Star: Twin Sister & My Home 1989


Mam apetyt na jeszcze kilka Kingletek. Z jednej strony są rzadsze od Betty Teen, ale jak już się pojawią, łatwiej trafić na prawię nówkę, lub wersję zapudłowaną! Warto się rozglądać.


20 komentarzy:

  1. I znowu się powtórzę, ale one są takie kochane...
    Biała suknia jest boska! Przypomina mi odświętne stroje mojej mamy, z czasów gdy ja bawiłam się panią K. ;)
    No cóż... dzisiaj tylko lalka wyglądała dobrze w takiej garsonce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zastanawiałam właśnie, czy ubrałabym się w taki strój... chyba nie bardzo. Ale moja matka... nie zdziwiłabym się :D

      Usuń
  2. ... no i zrobiło się nostalgicznie ... :) Mają tyle wdzięku :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda... miałam brązowowłosą Kingletkę w dzieciństwie, o czym dopiero sobie przypomniałam po przeczytaniu wpisu u Gosi...

      Usuń
  3. Hello from Spain: I really like your dolls. Great outfits. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zarówno lalki jak i zdolności negocjacyjnych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No i następna lalka na liście pragnień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te dziewczyny mają śliczne twarze. I pewnie im razem weselej... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano ba! Lalka nie może być sama... Zwykle prędzej czy później do sparowania każdej :)

      Usuń
  7. Druga Kingletka wyglądała identycznie. Najpierw bliźniaczki były u mnie, potem u Gosi a teraz są u Ciebie i bardzo fajnie :-))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę! Ależ dziewczyny krążą po świecie! Faktycznie, Gosia pisała o tym, że lalki ma od Ciebie. Skleroza nie boli. A co do samych lalek, to czy ubrane były tak samo? A jeśli inaczej, to mniej więcej, jak?

      Usuń
    2. Posiadam oryginalne ubranko od drugiej Kingletki - bolerko, sukienka plus do tego jeszcze komplecik - różowa bluzeczka i spódniczka z zestawu + buciki. Zupełnie o tym zapomniałam ;-) . Jeżli chcesz to bez problemu wyślę Ci Aniu w poniedziałek.

      Usuń
  8. Śliczne dziewczyny. Rzeczywiście wyglądają jak wspomnienie lat minionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taaaak... Żałuję, że nie mam swojej Kingletki z dzieciństwa...

      Usuń
  9. Dokładnie taką, jak Twoja brunetka, miała moja kuzynka, nawet ubranie się zgadza. Lalka była w zestawie z mężem i dwójką dzieci.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu

Archive