sobota, 14 grudnia 2013

Happy Family- Midge and Baby [2nd Edition] 2003

Happy Family- Midge and Baby [2nd Edition] 2003


Happy Family- Midge and Baby [2nd Edition] 2003


Gdyby ktoś mnie zapytał o ulubioną lalkę z serii Happy Family, bez wahania odparłabym, że ta, którą Wam dziś przedstawiam. Jest to druga wersja najsłynniejszej ciężarnej lalki świata. Nigdy nie przebiła popularnością swojej fioletowej poprzedniczki, ale to właśnie ona jest tą bardziej pożądaną przez kolekcjonerów i trudniejszą do znalezienia- zwłaszcza w stanie pudełkowym.




Happy Family- Midge and Baby: 2nd & 1st Edition


Prawda, że fioletową bardziej kojarzycie? Lalki są bardzo podobne do siebie acz nie identyczne. Dzidziuś oraz akcesoria dodawane do lalek są również zbliżone.

Najbardziej rzucającą się w oczy różnicą jest oczywiście sukienka. Inny kolor oraz inny krój. Wbrew pozorom, różowy strój nie jest złożony z dwóch osobnych części- spódnicy i bluzki. Te dwa elementy są ze sobą połączone i zszyte dodatkowo z białą elastyczną warstwą spodnią, która elegancko i praktycznie opina brzuszek lalki.



Happy Family- Midge and Baby: 2ndt and 1st Edition


Jak się jeszcze bliżej przyjrzeć lalkom- mają one inne odcienie rudości na włosach, oraz inne ich ułożenie. Marchewkowo-ruda Midge z lewej posiada przednią część włosów zebraną po bokach głowy do tyłu i spiętą w mały kucyk na który spływa luźnymi falami pozostała część grzywy. Midge z prawej strony posiada cztery misternie splecione warkoczyki, z których dwa idą w górę głowy by tam się złączyć w jedno pasmo oraz dwa swobodnie zwisające po bokach głowy. Reszta włosów jest rzucona na plecy. Kolor włosów fioletowej Midge jest bardziej zgaszony, a pasma zupełnie proste.



Happy Family- Midge and Baby: 2nd and 1st Edition


Jeszcze bliżej, dostrzegamy, że usta różowej Midge są intensywnie różowe a oczy klarownie błękitne. Fioletowa Midge ma jaśniejsze usta, zaś oczy są odrobinę ciemniejsze. Brwi oraz brązowy cień na oczach jest ciemniejszy u fioletowej Midge. Jak widać- kolczyki są identyczne.



Happy Family- Midge and Baby 2003


Różowa Midge jest jedyną ciężarną lalką z tej serii, którą udało mi się kupić wraz z brzuszkiem. Dla tych, co są bardzo ciekawi, jak on wygląda, sporządzę wkrótce szczegółowy opis z dużą dozą lalkowej golizny.






Moja fioletowa Midge, do dziś by nie miała swojego brzuszka, gdyby nie pomoc Ashoki, która wspaniałomyślnie podarowała jej brakujący element! Obie bardzo Ci dziękujemy!!!!

Jako, że w dzisiejszym wpisie wystąpiła fioletowa Midge, druga, również fioletowa, też bardzo chciała się pokazać. Mowa o Midge AA o korzeniach afroamerykańskich.



Happy Family- Midge and Baby: 2ndE, Midge AA 1stE, Midge 1stE


Jako jedyna z tej trójcy Midge posiada inny headmold- Teen Skipper (u dwóch pozostałych jest to Diva).



Happy Family- Midge and Baby: 2ndE, Midge AA 1stE, Midge 1stE


PS. Serdecznie dziękuję p. Erynnis Tages za wskazanie błędów, które pojawiły się w pierwszej wersji tego wpisu- dotyczyły one zamiany lat produkcji obu wersji ciężarnej Midge.


29 komentarzy:

  1. Nie miałam pojęcia o istnieniu "różowej" Midge! Gratuluję zdobycia takiej ciekawostki. Muszę przyznać, że różowa bardziej mi się podoba niż fioletowa. Jej ubranko też jest ładniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bardzo ją lubię! Uważam, że jest dużo ładniejsza od fioletowej, mimo, że takie do siebie podobne :)

      Usuń
  2. Hej, ja tak przelotem- bo nie jestem internetowa chwilowo, ale jeżeli (tfu, tfu) nie byłoby chętnych na aukcjach, to ile kosztowałyby Lea z Allegro? Tak tylko zgłaszam swoje zainteresowanie :)
    MajorMistakes

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że brzuszek się przydał:) Jestem ciekawa jak maluszek wygląda w środku:)
    Śliczne są wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Dzięki Tobie Midge jest pełnowartościową "ciężarówką" :))) Jeszcze raz BARDZO Ci dziękuję, zwłaszcza, że zrobiłaś to BEZINTERESOWNIE! Co zaś tyczy się malucha, to takowy jest i będzie miał swoje 5 minut! Pokażę też, jak wygląda dokładnie brzuszek i sposób "zamontowania" maluszka wewnątrz :))))

      Usuń
  4. Hello from Spain: I love your Midge first edition. It is the prettiest of all .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie również bardziej podoba się różowa, chociaż nie lubię różowego :) jakaś jest taka jakby bardziej "mamusiowata" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam przekonana że są identyczne. A po przeczytaniu Twojej notki - zonk! Trzeba się douczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu trzeba mieć obie koło siebie, żeby wyłapać różnice :)

      Usuń
  7. Tak, też głosuję na Różową :) . W moldach jeszcze się gubię :/ .
    Kto by pomyślał, że tak trudno zdobyć brzuszek.....

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo,nie wiedziałąm,że była jeszcze różowa,no i AA :D śame ślicznotki,zawsze chciałam mieć taką....

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest przepiękna! Zrobiłam parę kolekcjonerskich błędów w życiu, a jednym z największych było niewątpliwie to, że nie kupiłam tej lalki, gdy przez krótki okres była u nas w sklepach (licząc, że potem w markecie będzie taniej). Różowa Midge oczywiście nigdy nie pojawiała się w marketach, a Fioletowa to zupełnie nie to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, u mnie podział wyłącznie fart. Trafiła się oferta sprzedaży, to skorzystałam :) W innym razie mogłabym sobie pomarzyć...

      Usuń
  10. Różowa Midge jest ładniejsza, nie wiem z czego to wynika, ale jest ładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to szereg niuansów takich jak kolor włosów, ust, czy nawet zaczesania włosów.

      Usuń
  11. Nie wiedziałam, że były dwie edycje, ale pierwsza czyli różowa jest ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż... nie powiem nic nowego, jeśli i ja dopiszę się do entuzjastów "Różowej". Ona po prostu wygląda na bardziej zadowoloną z macierzyństwa.
    Do tego, gdy ja byłam "ciążownikiem", to miałam piżamę w tym samym kolorze, jak kiecka "Fioletowej" i nie znosiłam jej serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Królik mądrze prawi. Mi różowa Midge wydaje się promienna i wypoczęta natomiast fioletowe biedactwo takie jakby wymęczone ciążą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej hej, wtrącam się do dyskusji! Musze troszkę naprostować, gdyż na bieżąco śledziłam powstawanie tych lalek. Lunarth, jednak fioletowa to pierwsza edycja Midge! została zaprojektowana w 2002 roku i wypuszczona do sklepów w 2003, ma numer katalogowy#5663 . Midge różowa to DRUGA edycja i nosi nazwę Happy Family Neighborhood Midge, a jej numer katalogowy to #C6062, na pudełku ma datę 2003. Jest ona o wiele rzadsza, niż fioletowa i bardzo poszukiwana. Jest to druga edycja Midge w wersji z brzuszkiem. Było jeszcze kilka edycji już nie ciężarnych Midge z Neighborhood w tytule i to może nas zmylić podczas poszukiwań :) W tym samym 2003 roku występowała jeszcze o wiele lepiej znana C6061 Happy Family Neighborhood Midge w spodniach i bluzce w ukośne paski. a tu wersja caucasian różowej Midge http://i63.photobucket.com/albums/h121/Erynnis_Tages/neighborhoodmidge2003.jpg~original
    A oto wersja AA różowej Midge: http://www.flickr.com/photos/27439871@N05/2642494157/in/photolist-52vts6-5z2zmc-5z4vD6-5z8PX5-5QBkEq-5Wp4PS-5YchMX-5YgwVG-64bPkp-64bPkx-65ssfy-6ff2w9-6fqDzx-6fqDCV-71R58z-71R5cP-71V5Jy-736CEL-7jt25d-9aVtwm-bWGJiY-9aVMs5-bWFb9y-bWFb31-b5jA4k-b5jAfi-ijzSEo-ijAs32-ijA3ML-ijA4KC-ijA4iL-fhq1Ab-deoi1K-9q5M3S-9q5s1C-ijA8zG-ijA86A-c9URRb-844odo-bJGa5H-e1onXk-cuRKgj-bWatGQ-dKeaBM-dKebaR-8Uoavg-dKjGhN-dKe9nv-9q1LXT-bChqsG-e3ynFA Druga edycja jest BARDZO rzadka! gratuluję! i pozdrawiam ! erynnis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, Errynis, przeczytałam już na DollPlazie! Bardzo, bardzo Ci dziękuję za te sprostowanie, bo wprowadzałabym ludzi w błąd. Prawdę mówiąc też wydawało mi się, że fioletowa była pierwsza, ale po rozmowie z pewną osoba, która dłużej siedzi w lalkach przyjęłam, że było odwrotnie. Albo ona coś pokręciła, albo ja źle zrozumiałam. Oczywiście, wprowadzę poprawki do wpisu!

      Usuń
  15. kolejne marzenie... nie dość, że cudnie ruda i pieguska, to jeszcze ciężarna...

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu

Archive