niedziela, 8 grudnia 2013

Diana- kompletne wdzianko

Diana- kompletne wdzianko


Diana


Tą panią już znacie, acz zasłużyła sobie na kolejny wpis, gdyż... udało mi się skompletować jej garderobę! Nie miałam pojęcia, że połyskujący żakiecik i długie ciemne kozaczki, które przyjechały wraz z lalką należały także do niej!



Diana


Mogę, jeśli lalka jest wyjątkowa, przeżyć brak jej oryginalnego stroju, ale przyznam, że bardzo tego nie lubię i wszelkimi sposobami dążę do skompletowania brakujących elementów. W tym wypadku udało się ubrać od stóp do głów moją ciemnowłosą Dianę. Niestety, jak ubrana była blond włosa koleżanka, nie wiem do dziś :(



Diana


Diana



Update: 26.12.2013


Pozwoliłam sobie zacytować komentarz Pani o nicku Pazurkova, która doskonale pamięta Diany ze swojego dzieciństwa. To zbiór bardzo cennych informacji dotyczących wpisu oraz lalek Diana samych w sobie! Dziękuję!


Te rajstopki pochodzą z zestawu dla Diany (kupowanego bez lalki). W jego skład wchodziła złota suknia z koronkowymi rękawkami, te rajstopki, złote buciki oraz maleńka złota torebka.
Jako dziecko posiadałam jeszcze jeden zestaw dla Diany - łyżwiarski sportowy : Były w nim łyżwy z gumy, różowe body, białe kryjące rajstopki. Ponadto getry, rękawki oraz opaska w paski. No i najważniejszy element, obiekt zazdrości wielu małoletnich serc : sztywna biało-brokatowa spódniczka baletnicy.


Zachęcam i inne osoby, które miały do czynienia z Dianami o dzielenie się swoją wiedzą na ich temat. Każde, nawet najdrobniejsze wspomnienie jest na wagę złota! :)


Słowo końcowe: skompletowałam strój Diany na podstawie zdjęcia pochodzącego z oferty sprzedaży identycznej lalki. Opisana była, jako kompletna, a ja posiadam identyczne elementy widoczne na zdjęciach. A może jednak istniała lalka o takim zestawie ubranek?



Update: 01.01.2014


Kolejny arcyważny komentarz w sprawie Dian od Madzi z Małopolski:

Mam dwie Diany z dzieciństwa (z około 1989), które z tego co pamiętam były w komplecie. Jedna ciemnowłosa, brązowa, kręcona fryzura. Druga blondynka, siwy blond, taka sama fryzura co tamta, kręcona. Jedna z nich (ciemnowłosa) miała praktycznie ten strój co Twoja, bolerko o takim kroju (może materiał był ciut inny, ale podobny), tę właśnie sukienkę (mam ją po dziś dzień), koronkowe rajstopki (które uwielbiałam) oraz wysokie, sznurowane, plastikowe buty. Druga (ta blond) miała legginsy udające jeansy, bluzę z nadrukiem misia w samochodzie (z rejestracją 1989) oraz identyczne buty co siostra, plastikowe, wysokie, sznurowane. Lalki mam po dziś dzień, choć stroje zachowały się częściowo, ale dobrze pamiętam jak wyglądały, a ta ciemnowłosa odziana w ubranie w zasadzie takie jak Twoja lalka

Aha! I jesteśmy bliżej rozwiązania zagadki. Teraz jestem PEWNA, że moje dwie lalki (druga blondynka przedstawiona została tutaj) pochodzą właśnie z takiego dwupaku. Zgadzają się wysokie sznurowane buty i niebieskie sprane mocno spodenki, rzeczywiście przypominające jeansy, które muszę odkopać. Bluzy raczej nie mam, ale była inna, również z kolorowym nadrukiem. Przewalę do góry nogami moje pudła z ciuszkami i zobaczymy, czy taki zestaw by się zgadzał! Bardzo dziękuję za wskazówki!



Update 04.01.2014

Zapraszam do nowego wpis o Dianach KLIK

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładna Diana! Teraz masz kobieto satysfakcję! =)
    Bardzo się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. ta Diana ma przepięknie zachowane włosy. Aż miło oko zawiesić i podziwiać jej rewelacyjny stan mimo upływu lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne wcale nie są, ale jak na Dianę, to faktycznie zachowały się wyśmienicie. Jeszcze lepsze są włosy blondynki.

      Usuń
  3. Gratuluję skompletowania całości - dobrze wiem jaka to przyjemność ;) Twoja Diana to elegantka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądać tak pięknie zachowane klony to czysta przyjemność :-) Żeby tylko mieć skądś ściągawkę, jak były ubrane inne Diany...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie teraz wygląda - najbardziej podobają mi się rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję Ci :) ja bezskutecznie szukam do mojej Diany różowej sukni, krtórą pamietam. Nie wiedziałam, że różnie ubranych Dian było tak dużo :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Te rajstopki pochodzą z zestawu dla Diany (kupowanego bez lalki). W jego skład wchodziła złota suknia z koronkowymi rękawkami, te rajstopki, złote buciki oraz maleńka złota torebka.
    Jako dziecko posiadałam jeszcze jeden zestaw dla Diany - łyżwiarski sportowy : Były w nim łyżwy z gumy, różowe body, białe kryjące rajstopki. Ponadto getry, rękawki oraz opaska w paski. No i najważniejszy element, obiekt zazdrości wielu małoletnich serc : sztywna biało-brokatowa spódniczka baletnicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako, że nie pamiętam tych lalek z dzieciństwa, to opieram się wyłącznie na strzępkach zebranych informacji! Dołożyłaś sporą cegiełkę, dziękuję :)

      Usuń
  8. Mam dwie Diany z dzieciństwa (z około 1989), które z tego co pamiętam były w komplecie. Jedna ciemnowłosa, brązowa, kręcona fryzura. Druga blondynka, siwy blond, taka sama fryzura co tamta, kręcona. Jedna z nich (ciemnowłosa) miała praktycznie ten strój co Twoja, bolerko o takim kroju (może materiał był ciut inny, ale podobny), tę właśnie sukienkę (mam ją po dziś dzień), koronkowe rajstopki (które uwielbiałam) oraz wysokie, sznurowane, plastikowe buty. Druga (ta blond) miała legginsy udające jeansy, bluzę z nadrukiem misia w samochodzie (z rejestracją 1989) oraz identyczne buty co siostra, plastikowe, wysokie, sznurowane. Lalki mam po dziś dzień, choć stroje zachowały się częściowo, ale dobrze pamiętam jak wyglądały, a ta ciemnowłosa odziana w ubranie w zasadzie takie jak Twoja lalka była moją faworytką - oczywiście przez te świetne rajstopy i bolerko :). Udany post, nie sądziłam, że zobaczę jeszcze kiedyś zaginione ubranko w pełnej krasie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za ten post! A może zrobiłabyś któregoś dnia zdjęcie swoim Dianom i podesłała je do mnie? Za Twoją zgodą opublikowałabym je na blogu, aby każdy mógł podziwiać te piękne lalki!

      Usuń
  9. Ok, ale trochę to potrwa bo lalki trzymam w witrynie pod sufitem, jedna na drugiej :). Więc wymaga ta operacja u mnie odgruzowania :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekam, ile będzie trzeba :) W międzyczasie postaram się poszukać elementów stroju o których napisałaś!

      Usuń
  10. Żeby nie było, żem jaka niewychowana :] To przedstawię się - jestem Madzia, 29 lat z Małopolski. A w ogóle to mam foty, mogę przesłać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Madzia! :) Bardzo mi miło! Foty, baaaardzo chętnie! Mój mail podany jest tutaj:http://plastikuczar.blogspot.com/p/about-me-bedac-maa-dziewczynka-nie.html

      Usuń
  11. Polecam stronę:
    http://marsbarbie.blogspot.com/search/label/Diana

    a tam zdjęcie:
    http://3.bp.blogspot.com/-oM5fVZZK_fQ/U9JkxmQ2-7I/AAAAAAAAStY/ZDHeaaUYqBk/s1600/DSC04618+%2528Kopiowanie%2529.JPG

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu

Archive