czwartek, 7 listopada 2013

Twirly Curls Barbie 1982 Triplets

Twirly Curls Barbie 1982 Triplets

 
Twirly Curls Barbie 1982


Już tyle razy na moim blogu wystąpiły loczki, że chyba nikogo nie jest już w stanie zszokować informacja, że przybył kolejny... Najlepsze, że ja wcale nie powiedziałam STOP. Tyle jeszcze ich krąży po świecie...


Twirly Curls Barbies 1982


Krótki news, ale konkretny :) Niestety przegrywam walkę ze światłem i 95% zdjęć jest totalnie rozmazanych. Trochę mnie to zniechęca, ale co zrobić... Tyle dziewcząt czeka na swoje 5 minut :)


10 komentarzy:

  1. Ja, w czasach kiedy zbierałam tylko superstary, to pewnego dnia odkryłam, że mam trzy przedstawicielki "dance magic". Oczywiście każda była inna, choć niby taka sama :)
    Każdy z Twoich "loczków" jest wyjątkowy i mam nadzieję, że będziesz ich miała więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: This Barbie is one of my favorites. It was my first Barbie when I was a child. She is very pretty. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny fajne... tylko skoro ich tak dużo, to czemu żadna z nich tych loczków nie ma? Wszystkie takie wyprasowane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To proste- ja je wolę takie ;) Ale nie wykluczam, że coś pokombinuję.

      Usuń
  4. Nowa jest absolutnie piękna z tymi ciemnymi oczami <3 Ta w środku to dla mnie najbardziej archetypiczna Twirly. Pani z Filipin, pamiętam, była dla mnie absolutnym zaskoczeniem. Twirly z Filipin zobaczyłam pierwszy raz właśnie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Loczki mają piękne lśniące włosy:) Pięknych lalek nigdy dość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urokliwie razem wyglądają.... Niby podobne, a każda inna... I fajnie tym loczkom w prostych włosach...
    Gratuluję takiej gromadki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow look at those 3 barbies with iron straight hair! Beautiful! <3
    Christine
    http://champangebarbie.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda inna! Piękne lalki… jestem zachwycona, to klasyka Mattela! :D

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu