wtorek, 19 listopada 2013

Totally YoYo Skipper 1998

Totally YoYo Skipper 1998



Totally YoYo Skipper 1998


Nie ma na świecie zbyt wielu Skipperek, które zrobiłyby na mnie większe wrażenie, a przynajmniej na tyle duże, żebym chciała je mieć w swoich lalkowych zbiorach. A mimo to, trafiają się... Jedną z nich jest właśnie Totally YoYo Skipper z 1998 roku. Nie raz wpadałam na pomysł, by ją sprzedać zastawiając się stwierdzeniem, że ja nie zbieram pociotków barbiowych. Żadnych Kenów, żadnych Skipperek, jeno Barbie i jej koleżanki, najchętniej z moldem Steffie :))) Ale weź człowieku i pozbądź się tak uroczej pannicy! To niemożliwe!



Totally YoYo Skipper 1998


To, co mnie w niej urzeka to cudowna, młodzieńcza buzia, błękitne ślepia i długie proste włosy w dwóch odcieniach blondu. Nawet grzywka jest dwukolorowa!



Totally YoYo Skipper 1998


Strój jest bardzo młodzieżowy. Mamy tu długą wąską sukienkę z rozcięciami po bokach i dużą torbę na ramię z mangowymi motywami. Na nogach wygodne buty sportowe na dość grubej podeszwie. W prawej dłoni Skipper trzyma jojo.



Totally YoYo Skipper 1998


I nie zawaha się go użyć! :)



Totally YoYo Skipper 1998


6 komentarzy:

  1. Tą serię darzę wielką sympatią od czasu dzieciństwa, za sprawą taty, od którego dostałam koleżankę Skipper - Nikki! Zawsze podobały mi się ich ciuszki i te nietypowe (jak na tamte czasy) lalkowe butki! Żadna inna takich nie miała :) A Twoja Skipka jest w rewelacyjnym stanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzę na ten sympatyczny pyszczek i myślę, że tak wyglądała Barbie jako nastolatka :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam Courtney z tej serii i jestem w niej na amen zakochana!
    To chyba najfajniejszy mold Skippki! Jest taki świeży i młodzieńczy :) Strasznie podoba mi się ta aplikacja na kiecce i oczywiście buty z pentagramami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chcę jej torbę! :D samą lalkę też, ale torba jest superancka, sama bym taką nosiła… mi się też trafiła taka Skipperka, którą musiałam mieć, a była to ta z serii Cool Blue. Ale po kilku latach pojechała do nowego właściciela, z racji ostatniej wielkiej wyprzedaży. Te Skipperki-nastolatki są często bardzo udane, a w ogóle myślę, że jest to dobry chwyt ze strony Mattela – Skipperka zmienia się z upływem lat, dorasta. Bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu