niedziela, 3 listopada 2013

Magic Curl Barbie AA 1981

Magic Curl Barbie AA 1981


Magic Curl Barbie AA 1981


Magic Curl Barbie AA bardzo długo czekała na swoją prezentację, a to dlatego, że intensywnie szukałam dla niej oryginalnej sukieneczki. Niestety do dziś mi się to nie udało, więc w końcu postanowiłam odpuścić. Jak ma mi się trafić, to się trafi, a póki co, dostała bardzo ładny wyjściowy komplecik ze złotymi dodatkami :)



Magic Curl Barbie AA 1981


Barbie wydaje się być troszkę speszona tak eleganckim przyodziewkiem! Chyba się nie spodziewała... Spójrzcie na przytroczoną do sukni różyczkę i złotą spineczkę we włosach!



Magic Curl Barbie AA 1981


Długo szukałam dla tej lalki odpowiedniego koloru. Żadne inne przymierzane ubranka nie wyglądały odpowiednio dobrze. Zależało mi, żeby przestała wyglądać jak uboga krewna.



Magic Curl Barbie AA 1981


A o samej lalce nie wiem, co można by powiedzieć, poza tym, że dzierży mold Steffie. Myślę, że zdjęcia mówią same za siebie. Mam słabość i do Stefek i do kręconych włosów, więc nie mogłabym nie pokochać takiej piękności.



Magic Curl Barbie AA 1981


A gdyby ktoś jednak znalazł w swoich lalkowych szafach żółtą sukienkę od Magic Curl (Barbie i Barbie AA mają ją taką samą) to ja wciąż bardzo chętnie przygarnę :)


10 komentarzy:

  1. Moim zdaniem to jedna z najpiękniejszych ciemnoskórych lalek. Cieszę się że ją masz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczką, jest Belle ( jak śpiewał Garu)... a jakie ma ładne buciki. Ostatnia rzecz jaką możne o niej powiedzieć... to, że wygląda jak uboga krewna . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się zgadzam - jest śliczna i wogóle nie wygląda jak uboga krewna, prędzej jak księżniczka Tiana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała, świetne ma butki :-)
    Wysłałam wiadomość na maila.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: she is very cute. We keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śniade ślicznotki zdecydowanie najlepiej wyglądają w złocistych sukniach, pięknie komponujących się z ich cerą. Dobrze, że dałaś jej ten strój - podkresla jej subtelną urodę i dodaje blasku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna! Urok, czar i wdzięk- prawdziwa dama lalkowego świata

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku! Ale pięknie do siebie pasują- ta lalka i ten strój! Jakby były jednością! Nie szukaj oryginalnej kiecki, ta jest lepsza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszem posiasc! /co za udatna gra kolorow!

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu