środa, 6 listopada 2013

Hollywood Star: My Home 11202 1989 by Kinglet

Hollywood Star- My Home 11202 1989 by Kinglet


Hollywood Star- My Home 11202 1989 by Kinglet


Lalka ta nigdy nie znalazłaby się w mojej kolekcji, gdyby nie ten wpis Gosi. Nie tylko zakochałam się w ślicznych buźkach kingletek, ale i przypomniałam sobie, że miałam jedną w dzieciństwie! Gdy tylko trafiła się okazja (a szczerze mówiąc nie liczyłam na to), nabyłam tę oto śliczną brunetkę. Nie mogę się napatrzeć na jej spokojną, sympatyczną twarzyczkę.



Hollywood Star: My Home 11202 1989 by Kinglet


Nie da się ukryć, że jest bardzo podobna do Betty Teen, a brwi i włosy ma po prostu identyczne. Nie mniej jednak, sam kształt główki różni się do betkowej.


Hollywood Star: My Home 11202 1989 by Kinglet


Lalka posiada swój oryginalny strój nie nadszarpnięty zębem czasu. Próba założenia butków do sesji skończyła się fiaskiem, gdyż krzyżujące się nogi skutecznie zrzucały obuwie.


Hollywood Star: My Home 11202 1989 by Kinglet


Ciało jest dość sztywne, odlane z plastiku. Ręce i nogi mają możliwość wymachu, bez ruchu na boki. Nogi są proste, niezginające się, lekko krzyżujące się na wysokości stóp. Głowa osadzona jest na sporej gulajce, tak samo, jak u Betty Teen czy Steffi Love.



Hollywood Star: My Home 11202 1989 by Kinglet


To teraz wypada mi jeszcze zapolować na blondynkę do kompletu, bo ja już wpadłam po same uszy, jak i z betkami... Mam nadzieję, że moje baśkowate się na mnie bardzo nie pogniewają...


Update 20.12.2013


Skan z katalogu Kingleta. Oto zestaw z którego pochodzi bohaterka wpisu



Hollywood Star: My Home 11202 1989 by Kinglet


Kolor włosów, czy ubranka nie ma znaczenia. Firma wykorzystywała do zestawu to, co aktualnie miała na magazynach.


8 komentarzy:

  1. na pewno się nie pogniewają :) ona jest taka słodka i urocza, że nie da się na nią gniewać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka kochana! Taka koleżanka z podwórka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i doskonale zachowana- moja brunetka miała na głowie totalna nędze i dlatego zrobiłam jej przeszczep. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jak ja tęsknię za moją panią K!
    Twoja jest taka delikatna i urocza. Nie potrzeba jej strojnej sukni, nie potrzeba biżuterii. Taka lalka do kochania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę tą lalkę! Raczej nie mój ty ale za to jaka sukienka! Kradłbym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś upolowałam kingletkę na pchlim targu, ale nie bardzo wtedy mi się spodobała i sprzedałam ją. Patrząc na Twoją, żałuję :-)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu