niedziela, 10 listopada 2013

Deluxe Quick Curl P.J. 1975 [reroot]

Deluxe Quick Curl P.J. 1975 [reroot]


Deluxe Quick Curl P.J. 1975


Dzisiejsza lalka jest dla mnie bardzo szczególną pozycją w mojej kolekcji. Od dawna chorowałam na Deluxe Quick Curl P.J. - ale powiedzmy sobie szczerze- jest to tak droga i trudna do upolowania gdziekolwiek lalka, że choć serce mi się rwało, miałam świadomość, że może nigdy nie znaleźć się w mojej gablotce.

Opatrzność jednak nade mną czuwała i pewnego dnia znalazłam ofertę sprzedaży bardzo zniszczonych lalek- na tak zwane części zamienne. Wśród nich znajdowało się podejrzane zawiniątko- okręcona w pożółkły celofan lalka, a raczej to, co z niej zostało. Nie wiele było widać, ale pewien szczegół przykuł moją uwagę- brew! Ten charakterystyczny łuk brwiowy. Kolor ciała i pozostałości włosów też by się zgadzały. To mogła być ona- Deluxe Quick Curl P.J.!



Deluxe Quick Curl P.J. 1975


No i co było robić? Ano zaryzykowałam! Kupiłam! Paczka szła do mnie prawie miesiąc. Myślałam, że się skręcę z ciekawości. Warto było jednak czekać, albowiem moje podejrzenia okazały się być słuszne i po otwarciu paczki i wynicowaniu lalki z torebki, okazało się, że to JEST Deluxe Quick Curl P.J.!

Kto inny może i by zapłakał, widząc stan biednej P.J. Ciało było rozczłonkowane. Każda kończyna osobno, pogryzione stopy, odgryziona lewa dłoń wraz z nadgarstkiem, resztki zwatowanych włosów na główce. Ja jednak skakałam z radości, bo twarz i malunek na niej, zachowane były wspaniale, a to było NAJWAŻNIEJSZE!



Deluxe Quick Curl P.J. 1975


Już pierwszego dnia, po przybyciu, lalka została ogolona na łyso, a nowe pukle już czekały na wszycie. Prace trwały około tygodnia- nowe włosy, naprawione ciało (na tyle, na ile się dało oczywiście. Niestety lalka straciła wszelką mobilność) i nowa cudowna suknia, która jest autorstwa utalentowanej babci Dampirga.



Deluxe Quick Curl P.J. 1975


Jestem przeszczęśliwa widząc czystą i zadbaną P.J. w pięknej sukience, pośród innych gwiazd mojej kolekcji. Kiedy sobie pomyślę, ile lat przeleżała w śmierdzącej pożółkłej torebce z rozczłonkowanym ciałem i brakiem nadziei na lepszy żywot, to aż mnie coś w gardle zatyka. Teraz będę szukała nowego ciałka dla P.J., a nuż się trafi..


17 komentarzy:

  1. Jej twarz jest NIESAMOWITA – ale trafiła Ci się gwiazda! Gratuluję przytomnego ocenienia po samej brwi, tylko znawca tak potrafi… warto było nad nią tak pracować, gdybyś nie napisała, że jest “po przejściach” to bym nie zgadła – wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. PJ's hair looks so great re rooted. Did you do the reroot yourself?
    Her hair is so lovely and such a cute face.
    Christine
    http://plastikuczar.blogspot.com.au/2013/11/free-moving-pj-1974.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Whoops! I added your link accidentally to show my friend!

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jaka ona ładna! Świetnie, że się zrealizowało Twoje marzenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna. Gratuluję spełnienia lalkowego marzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zdobycia wymarzonej lalki i w dodatku w tak niesamowity sposób :) Wygląda po wszystkich Twoich zabiegach świetnie...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńko. Fajnie że udało Ci się ją tak odnowić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie da się ukryć, że uratowałaś jej lalkowe życie:) Teraz prezentuje się kwitnąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka ona ŚLICZNA!!! ma takie piękne usta!! Ech... CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest przpiękna! Cudownie ją odnowiłaś! Taka lalka z pewnością zasługuje na coś lepszego niż siedzenie w jakimś worku, dałaś jej zupełnie nowe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście wygląda jak gwiazda a w tej sukience w groszki przywodzi mi na myśl stare filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym kiedyś znać się na barbiowatych, jak Ty :-) Nie znałam wcześniej tej lalki, ale jej buzia jest piękna i naturalna, a z nowymi włoskami wygląda, jakby ktoś ją wyciągnął niedawno z pudełka. Babci Dampirga też gratuluję - piękna, klimatyczna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka w kropeczki, mam do nich słabość ;-) idealny klasyk! Lalka oczywiście cudowna, wspaniały okaz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lalka szczęściara, że trafiła do programu odmieniającego wygląd i życie :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu