niedziela, 24 listopada 2013

Disney's Cinderella by Bikin 1990

Disney's Cinderella by Bikin 1990


Disney's Cinderella by Bikin 1990


Wszyscy mają disney'owskie lalki- mam i ja... Choć podejrzewam, że mało kto rozpozna w tej dość niepozornej dziewuszce Kopciuszka. Może i mało do siebie podobna, za to bardzo ładna. Mam ją z wielkiej wyprz u Gosi, która- uwaga, uwaga, wciąż trwa!



Disney's Cinderella by Bikin 1990


Kopciuszek swoją balową kieckę gdzieś posiał, więc biega w zastępczej.
Budowa ciała, jak i wykonanie i użyte surowce bardzo przypomina lalki TONG'a. Oczywiście- mold i facepaint jest zupełnie inny, ale wielkość i ogólny kształt głowy są bardzo podobne. Reszta ciała to już niemalże kopia. Włosy zebrane w koczek prezentują się ładnie, ale trzeba przyznać, że ich jakość zostawia bardzo wiele do życzenia.



Disney's Cinderella by Bikin 1990


Najbardziej w Kopciuszku podobają mi się duże jasne oczy. Niebieskie tęczówki posiadają dodatkową brązową otoczkę. Malunek całej twarzy jest bardzo delikatny a makijaż praktycznie nieobecny.


Kopciuszek w pudełku:



Disney's Cinderella by Bikin 1990 [source]



13 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba to proste, a zarazem estetyczne malowanie oczek :-). Kiedyś widziałam jakąś księżniczkę Bikin u Dollbbiego, sama zapragnęłam mieć lalkę tej firmy, ale moja wygląda ciut inaczej, może Ty ją potrafisz zidentyfikować?
    http://dollsecondhand.wordpress.com/2013/04/29/portret-panny-bikin/
    Bo ja za żadne skarby nie mogłam jej w sieci znaleźć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia kim może być Twoja lalka. Nie mniej jednak jest ona przepiękna. Bardzo bym chciała mieć podobną. Uroda Twojej lalki jeszcze bardziej jest zbliżona do Betty Teen niż Kopciuszek. Coś musi być na rzeczy!

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że kiedyś przypadkiem odkryję jej tożsamość... Jest jeszcze tyle lalek do odkrycia, że głowa boli ;-)

      Usuń
  2. Śliczną ma buziuńkę ta lalka, pasuje do postaci kopciuszka jak najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest i gdyby wyglądały tak inne Kopciuszki to bym się wcale nie pogniewała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda nie pomyślałabym, że to Kopciuszek, ale na swój sposób jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: I am not able to help identify this doll. She is beautiful .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma bardzo miły pyszczek bez disneyowskiego wytrzeszcza :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda na zdziwioną i zaskoczoną zainteresowaniem jakie wywołała! Bardzo ładna, choć przyznam, że raczej nie podejrzewałabym jej o szlachetny rodowód.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma bardzo miłą buźkę :) Ale nie myślałam, że to księżniczka...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. hm, ciałko na pierwszy rzut oka przypomniało mi Dianę...ale niestety to nie to :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu