sobota, 16 listopada 2013

Ballerina Barbie [platinum hair] 1976

Ballerina Barbie [platinum hair] 1976


Ballerina Barbie [platinum hair] 1976


Baletnic pośród lalek jest co niemiara, a Mattel również natrzaskał ich sporo. Siłą rzeczy i u mnie jakaś musiała się w końcu pojawić. Nie pierwsza to, acz jedna z cenniejszych. Już sam jej wiek mówi za siebie- 37 lat. Oto Ballerina Barbie z 1976 roku.



Ballerina Barbie [platinum hair] 1976


Lalkę tę można spotkać w wersji ze standardowymi blond włosami, oraz z platynowymi, jak moja. Na główce znajduje się przytwierdzona na stałe korona, która spełnia nie tylko funkcje dekoracyjne ale i stanowi element mechanizmu lalki. Trzymając za koronę i opierając nóżką o podłoże, lalka z łatwością wykonuje piruety.






Ciało posiada jeszcze jedną modyfikację widoczną w budowie i ułożeniu rąk.



Ballerina Barbie [platinum hair] 1976


Jako ballerina z krwi i kości, Barbie posiada piękne białe tutu przyozdobione u dołu złotą tasiemką i białe puenty.


Ballerina Barbie [platinum hair] 1976


Zgrabna, zwiewna i powabna! Taka właśnie powinna być ballerina...



Ballerina Barbie [platinum hair] 1976

12 komentarzy:

  1. Urocza jest =)
    podoba mi się jej delikatność

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest - chciałabym kiedyś ją na żywo zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: very nice vintage this prima ballerina. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta twarz jest idealną twarzą baletnicy - poważna, skupiona, natchniona. Żadna inna lalka nie była lepszą królową łabędzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest fantastyczna, chyba każdy zbieracz lalek powinien taką pannę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś mi taka przemknęła, poszła dalej w świat. Teraz trochę żałuje bo jest bardzo ładna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak fajnie, że są baletnice, którym zdejmują się puenty, a nie są wmoldowane. :) Ma ślicznie ułożone dłonie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, naprawdę piękna ... taka delikatna i nie szczerzy zębów do publiczności tylko koncentruje się na tańcu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, marzy mi się ona od dłuższego czasu! Masz szczęście, że Twoja posiada jeszcze sukienkę oraz puenty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie wygląda z tymi platynowymi włosami. Nie wiedziałam, że były baletnice o takim "owłosieniu" i w pierwszej chwili myślałam, że to reroot.
    To chyba jedna z bardziej charakterystycznych "starych" lalek i w dodatku niesamowicie wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. czy jej baletki są oryginalne? :) widywałam różne i nie wiem, które są mattelowskie. a może były różne warianty?

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu