piątek, 11 października 2013

The Heart Family- Surprise Party Mom 1986

The Heart Family- Surprise Party Mom 1986


The Heart Family- Surprise Party Mom 1986


To już trzecia mamusia Heart, która zawitała w moim progu, ale poprzednie dwie nie zaskarbiły mojego serca na tyle, żeby zostać na stałe. W każdej coś mi się nie podobało. Ale w końcu znalazłam taką, która spełnia moje wymagania. To mamusia z serii The Heart Family- Surprise Party z 1986 roku.


The Heart Family- Surprise Party Mom 1986


Znalazłam ją na naszym allegro i od razu wpadłam po uszy. Poza mną nikt nie licytował i szkoda. Ale... to nie moja strata ;)


The Heart Family- Surprise Party Mom 1986


Lalka przyjechała do mnie w sukience od Sticker Fun Barbie z 1997 roku. Mamuśka wygląda w niej tak fajnie, że postanowiłam jej nie rozbierać. Uznajmy, że to mamusia jeszcze z czasów przed narodzinami jej dziecka, albowiem w oryginale, lalkę kupujemy wraz z dzieciaczkiem.


The Heart Family- Surprise Party Mom 1986


Biżuteria też nie jest właściwa, a dobrana przeze mnie, czego specjalnie nie żałuję, bo oryginalne różowe dyndadełka nie bardzo mi się podobają. Na prawej dłoni oczywiście posiada namalowaną obrączkę, co permanentnie odebrało nadzieję wszystkim mieszkającym u mnie Kenom...

16 komentarzy:

  1. Hello from Spain: I like your doll. Very lovely. Her dress is very nice. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ! Gdyby nie obrączka, nikt by się nie domyślił, że ona jest już mężatką wygląda kwitnąco i tak świeżo

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sięz powyższym - ona nie wyglada na mężatkę! Tylko na zwariowaną nastolatkę ;) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jedną mamę, ale nie tą. Fajna lalka z ciekawą twarzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa bo miałam ją w obserwowanych i zapomniałam o licytacji:( Tak jak o innej - skleroza nie boli
    Cieszę się jednak ,że trafiła w dobre ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka idelanie do niej pasuje :) Wygląda jak zakręcona nastolatka a nie mamuśka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Grzywka bardzo dziwna. Miałam nawet podejrzenie, że ciachnięta przez domorosłego fryzjera. Włosy na grzywkę biegną aż ze środka główki, z czego część jest zaczesana w kucyk.

      Usuń
  8. Też mam mamuśkę, ale totalnie mamuśkowatą, a Twoja jest śliczna i tryska młodością :) Gdyby nie ta obrączka, to byłaby nastolatką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. o widzę zmiany na blogu :-) Laleczka bardzo przyjemna. Bardzo miło czyta się takie wpisy..., szkoda że jest ich tak mało ;-) Mamuśka wygląda bardzo świeżo, nie powiedziałabym że to mężatka z dziećmi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo ja już się tak zimowo zaczynam czuć, to i na blogu z kolorów jesiennych przeszłam na bardziej zimowe. Wiesz, jakie miałam plany względem bloga. Na razie to takie podrygi umarlaka ;)

      Usuń
    2. Ach, daj spokój.... Ja wierzę że ten umarlak jednak się odrobinę ożywi :-)

      Usuń
  10. Fajna, wesoła i pozytywna lalka! Moje panie Heart zawsze były jakieś, takie... poważne...
    Podoba mi się to jasne spojrzenie i koński ogon!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie wszystkie Mamuśki Heart z twarzą później użytą u Jazzie są mało mamuśkowate. Właśnie dlatego, że zawsze, ale to zawsze widzę w nich kuzynkę Baśki xD
    Podejrzewam, że gdybym wiedziała o tej licytacji i nie miała auto-bana na kupowanie nowych lalek, to byśmy powojowały, bo podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu